פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב קטין לטיסה ואי העלאה לטיסה נושא התלונה:
‏שבת ‏02 ‏יולי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
במוצאי שבת ביצעתי הזמנת טיסה בחברת ישראייר מבן גוריון לאילת לבני בן ה 14.6 חזרה לבית . במהלך הבדיקה הבטחונית הגב' אשר העבירה אותו בדיקה לקחה את הת.ז של המלווה והסבירה לו שמאחר והוא לא בן משפחה היא חייבת לבדוק אותו למרות שלילד היה צילום תעודת הזהות שלי כולל ספח ילדים וכולל תושב אילת מאחר והוא קטין ואין לו תעודה משלו. לאחר שלקחה את התעודה של המלווה ביקשה מהם לחכות לאחראי בטחון. המלווה הסביר לה שהטיסה שלו מישראייר ואמורה לצאת ברבע לתשע בערב הבודקת אמרה לו שהכל בסדר והטיסה עדיין לא ניסגרה. לאחר עיכוב של יותר מ20 דקות הגיעה אחראי ובמהלך כל הבדיקה אני עם המלווה על קו הטלפון כשהשיחה מוקלטת . בסופו של דבר לאחר כל העיכובים הטיסה ניסגרה ולא העלו את בני לטיסה חזרה לבית למרות שכל הזמן התרענו בהם לזרז את ההליך הרי מדובר בילד קטין אשר חייב לחזור הביתה ואין לו לאן ללכת. ואז לאחר שאני ניכנסתי ללחץ מאחר והטיסה ניסגרה ולא יכלו להעלות את בני לטיסה בטענה שהמטוס כבר במסלול ההמראה האחראית ביטחון טענה שלבודקת נאמר שהטיסה שלו מארקיע ועדיין היה עוד זמן למרות שהיא שאלה את המלווה ואת הילד באיזה חברת תעופה הוא טס ושנהים ציינו שבישראייר חייבת לציין שהשיחה מוקלטת. נאלצתי להיתקשר לחברים אשר מתגוררים במרכז שיקחו את בני וישכנו אותו אצלם ללילה.אבקש לקחת לתשומת ליבכם שבני הוא קטין וניכנס ללחץ וחרדות עקב המיקרה. תודה לכם מראש קטי
עוגמת נפש סוג הנזק :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה