|
|
|
|
|
|
אי התייחסות לדו"ח גרימת נזק למזוות נוסעים |
נושא התלונה: |
מנדה מוטי |
שם/כינוי: |
יום רביעי 04 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ת"ד 7 נתב"ג 70100 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/10 טסתי לרומא וסמסגרת בדיקות הביטחוניות שבר לי נציג רשות שדות התעופה את המזוודה , קבלתי דוח נזק ממנהל המשמרת ונתבקשתי לשלוח לרשות , מיד עם חזרתי ארצה , כך עשיתי ולא זכיתי לתגובה ולכן גם שלחתי מכתב בכתב (הקובץ ששלחתי מצורף בהמשך) , עד היום לא נענתי שהתלונה לפחות התקבלה והיא בטיפול או סטטוס אחר
להלן פנייתי:
שדות התעופה בישראל – מחלקת פניות הציבור ת"ד 7 נתב"ג 70100
הנדון: דו"ח גרימת נזק למזוודת נוסעים – מתאריך 4/10/06
שלום רב,
מצ"ב דוח נזק שקבלתי בשדה התעופה בתאריך 4/10/06.
עם חזרתי לארץ פקססתי אליכם את דוח הנזק בתאריך 15/10/06 וטרם נעניתי שהנושא בטיפול.
מבקש לעדכן אותי בסטטוס הטיפול בנזק , מדגיש שוב שהמזוודה יצאה מכלל שימוש.
להלן פרטים:
מוטי מנדה ת.ז. 057255259
כתובת- סוקולוב 9 בת-ים מיקוד: 59325
טלפון בבית: 03-5079570
טלפון נייד: 0578191681
בברכת תודה מראש על הטיפול
מוטי מנדה
|
אי התייחסות/עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
רשות שדות התעופה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלמה שמיר - האחראית לט |
שם ותפקיד: |
טל. 039752386
פקס. 039752387
תאריך:30/11/2006
מס' פניה: 7778
לכבוד
מר מוטי מנדה
סוקולוב 9,
בת-ים
מר מנדה הנכבד,
הנדון: דו"ח נזק ביטחון מתאריך 04/10/2006
בהמשך לשיחתנו הטלפונית היום, אני שוב מתנצלת על התקלה ומאשרת בזאת קבלת פנייתך.
כפי שסוכם בינינו, עם קבלת החשבונית עבור רכישת מזוודה חדשה בסכום אשר אינו עולה על 500 ₪, אעביר את התביעה אל חשב הרשות לאישור ולהמשך טיפול.
ב ב ר כ ה ,
תלמה שמיר
האחראית לטיפול בפניות הציבור
|
תגובה: |
עם משלוח החשבונית, הפונה יפוצה במלוא הסכום. |
פתרון: |
|
|
|