פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה במתן מידע< נושא התלונה:
יומטוביאן הדס שם/כינוי:
‏יום שישי ‏30 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הכתובת מצויינת במכתב הבא, נשלח להנהלת רכבת ישראל כבר פעמיים, ללא תגובה מצידם, מקווה שתוכלו לעזור לי. כתובת:
תיאור הבעיה:
בס"ד
אור ליא' תשרי תשס'ו
13.10.05

לכבוד-
הנהלת רכבת ישראל
שלום רב,

הנידון- הטעיה במתן מידע

ביום שישי, 30.9.05, התקשרתי למוקד השרות שלכם וביקשתי להגיע מתחנת הרכבת בבית יהושע לתחנת הרכבת בבית שמש, הטלפנית ענתה לי שבשעה 15:37 יוצאת רכבת מבית יהושע ואצטרך לרדת בתחנת תל אביב מרכז ולהחליף רכבת.

כשהגעתי לתחנת ת"א מרכז (בשעה 16:00) נוכחתי לדעת שתנועת הרכבות פסקה מפאת השבת, ואין רכבת לבית שמש. כשביקשתי להיעזר בנציג כלשהו שלכם לא התאפשר לי, מכיוון שאף אחד לא היה שם.

בסופו של דבר הצלחתי להגיע ליעדי בדרכים אחרות ומאד לא נוחות.
ברצוני לציין שהפגיעה הייתה כפולה ומכופלת מכיוון שאני שומרת שבת והגעתי ממש דקות ספורות לפני כניסתה.

אני דורשת החזר כספי ופיצוי על עוגמת הנפש העצומה שנגרמה לי עקב טלפנית שלא עשתה את עבודתה כראוי, והעבירה לי אינפורמציה שגויה.

מצ"ב כרטיס הנסיעה.

מצפה לתגובתכם בהקדם האפשרי,
בתודה מראש
יומטוביאן הדס
בן צבי 32 ת"ד 211, מיקוד 60920, קדימה
09-8990469, 052-8969060
פקס 09-8995085
[email protected]

נ.ב מכתב זה נשלח אליכם לראשונה דרך האי מייל בתאריך כח' אלול התשס'ה, 2.10.05.
מכיוון שלא התייחסתם אליו אני שולחת אותו שוב.
כספי סוג הנזק :
פיצוי ומתן החזר כספי על הכרטיס פתרון נדרש :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלמה שמיר, האחראית לטי שם ותפקיד:
שלום רב,
הנושא אותו העלתה הפונה, אינו נוגע לרשות שדות התעופה.
עליכם להפנות את התלונה ישירות לרכבת ישראל.
בברכה,
תלמה שמיר
תגובה:
להפנות לרכבת ישראל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה