|
|
|
|
|
|
תיאום מעבר סחורות בקרני |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
תיאום מעבר סחורות לעזה נעשה דרך מרכז הזמנות בנתב"ג. לסחורה המוגדרת כמיוחדת על גבי משטחים נדרש כ - חודש של טלפונים יומיים עד לקבלת מענה מהמוקדן המודיע שסחורה כזו אין מתאמים באותו יום ולא ברור מתי יהיה תיאום מעבר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
הוספת מוקדנים. גם תשובה שהמעבר מתואם לשבועיים קדימה היא תשובה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רשות שדות התעופה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|