פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רגישות - נגישות< נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
נתב"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע טסתי עם בעלי לכרתים. בעלי נכה המרותק לכסא גלגלים.
בדרך הלוך וגם בדרך חזרה בנתב"ג אין עזרה לנכים בכסא, אלא רק אם הנכה מבקש מפורשות לפני כן שיעזרו לו. עזרה בדחיפת הכסא או בקיצור תורים.
לא ביקשנו עזרה מפורשת ולכן היינו צריכים לעמוד בתור כמו כולם, ולהסתדר ללא כל עזרה כמו דחיפת הכסא, אני אשה בריאה אך גם אני עם מזוודה של שנינו, תיק יד קביים לבעלי למטוס ולעבור ביקורת דרכונים, כאשר הישראלים לא מגלים סבלנות יתרה, הדבר מעמיד אותנו במצב מביך ולא נעים במיוחד כאשר אני צריכה בתוך השרוול לבקש מהבחור שאמור ללוות אותנו עזרה. והוא נותן את העזרה בחוסר חשק מופגן.
טיילנו בעולם היינו בשדות תעופה, תאילנד, אוסטרליה. מעולם לא נתקלתי בחוסר רגישות לנכים. למה באוסטרליה ובתאילנד לא צריך לבקש עזרה? אלא היא ניתנת עוד לפני שחשבת שאתה צריך לקבל אותה?
בעלי הוא בחור צעיר שאינו אוהב לבקש עזרה מכיוון שהדבר מביך אותו, אך עם העזרה ניתנת ללא שאלות מביכות הוא מקבל אותה ברצון.
מקווה שבפעם הבאה שנטוס נוכל לקבל יחס קצת יותר נעים!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
היחס לנכה- הוא לא בחר להיות במצבו. לעזור , להצמיד פתרון נדרש :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלמה שמיר האחראית לטיפ שם ותפקיד:
בנתב"ג עושים כל מאמץ על מנת לסייע לנכים בשירותים שונים.
עם זאת, כל שירות הנוגע להסעה - רכב חשמלי, כסא גלגלים - יש להזמין מראש מחברת התעופה בעת הזמנת הכרטיס. עד כמה שידוע לי ניתן להזמין רכב חשמלי גם בדלפק חברת התעופה במקום. לצערי, רשות שדות התעופה אינה יכולה לסייע בעניין זה ויש להפנות את התלונה אל חברת התעופה ישירות או אל החברה המספקת עבורה את שירותי הקרקע.
לגבי עמידה בתור לבידוק הבטחוני - עובדי הבטחון עושים כל מאמץ על מנת לסייע לנוסעים הזקוקים לעזרה (קשישים, נכים ואף הורים לילדים קטנים), צריך רק לבקש ויש אפשרות להעבירם בתור המיועד לנוסעים עם כבודת יד.
תגובה:
אשמח אם הפנים יפנו אלי בעתיד טרם טיסתם ואנסה לסייע להם כמיטב יכולתי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה