|
|
|
|
|
|
יחס של עובד ציבור לתיירים זרים |
נושא התלונה: |
שבת 13 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הנני מורה דרך מזה 25 שנה וזכיתי ביחד עם 28 תיירים ליחס מביש לי אך בעיקר לתיירים שחיכו שעה ארוכה עד שיועילו להתפנות אליהם לבדיקה הבטחונית השגרתית. הנני לציין כי מזה שנים אנו מקיימים טיולים היוצאים מאילת לירושלים וסביבתה ולאחר מכן מגיעים ללא מטען ללוד על מנת לטוס לאילת. בראש הצוות שבדק את הנוסעים עמד מר שחר אפריית, אני מקווה שתועילו לבדוק את המקרה ולאפשר לנו לזרז את תהליך הבדיקה תוך כיבוד בני האדם, לאחר שנים שלא זכינו כלל לראות את התיירים התנהגות מבישה כמו שהייתה מרחיקה אותם מארצנו.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
טיפול נאות בתייר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
רשות שדות התעופה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלמה שמיר האחראית לטיפ |
שם ותפקיד: |
נבדוק את התלונה. האם הפונה יוכל להעביר אלינו תאריך ושעת טיסה ופרטי הטיסה? |
תגובה: |
אין עדיין פיתרון. התלונה בבדיקה. |
פתרון: |
|
|
|