פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס של עובד ציבור לתיירים זרים נושא התלונה:
‏שבת ‏13 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הנני מורה דרך מזה 25 שנה וזכיתי ביחד עם 28 תיירים ליחס מביש לי אך בעיקר לתיירים שחיכו שעה ארוכה עד שיועילו להתפנות אליהם לבדיקה הבטחונית השגרתית. הנני לציין כי מזה שנים אנו מקיימים טיולים היוצאים מאילת לירושלים וסביבתה ולאחר מכן מגיעים ללא מטען ללוד על מנת לטוס לאילת. בראש הצוות שבדק את הנוסעים עמד מר שחר אפריית, אני מקווה שתועילו לבדוק את המקרה ולאפשר לנו לזרז את תהליך הבדיקה תוך כיבוד בני האדם, לאחר שנים שלא זכינו כלל לראות את התיירים התנהגות מבישה כמו שהייתה מרחיקה אותם מארצנו.
עלבון סוג הנזק :
טיפול נאות בתייר פתרון נדרש :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלמה שמיר האחראית לטיפ שם ותפקיד:
נבדוק את התלונה. האם הפונה יוכל להעביר אלינו תאריך ושעת טיסה ופרטי הטיסה? תגובה:
אין עדיין פיתרון. התלונה בבדיקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה