פרטי התלונה

תלונות שידורי קשת

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל לקהל התוכנית "מועדון לילה" נושא התלונה:
רקובר טובה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש הוזמנתי להיות קהל בתוכנית "מועדון לילה" בהנחיית ארז טל.
רציתי לציין כי היחס אותו הם נתנו לקהל היה מתחת לכל ביקורת.
נתחיל מזה שהם אמרו לכולם להגיע לאולפן בשעה 12:45, אבל הם הכניסו אותנו לתוך הבניין רק בשעה 14:00 אחרי עמידה ממושכת בשמש הקופחת של ת"א. בשלב מסוים הם "עשו טובה" וזרקו לנו כמה בקבוקי מים. נכנסו פנימה מאוד מיוזעים וכעוסים ושוב היינו צריכים לעמוד ולחכות בפנים עוד כחצי שעה ( ואז ראינו את צוות הקייטרינג מפנה את הצלחות מהם הסלבז אכלו).
סוף סוף לאחר המתנה מייגעת של כשעתיים סה"כ נכנסנו פנימה ואז אמרו לנו שהם מצלמים 2 תוכניות ברצף במשך כ-6 שעות ותינתן לנו רק הפסקה אחת ביניהם של 10 דקות ולא נוכל לצאת באמצע. לאחר צילום התוכנית הראשונה יצאנו החוצה. כולנו היינו רעבים והם נתנו לנו כמה ופלים ,קצת בייגלה ומעט מים. מיד אחרי כמה דקות כשבכלל לא הספקנו ללכת לשירותים אמרו לנו לחזור.
אחרי עוד כשעה של צילומים מייגעים ביותר פתאום אחד מהשחקנים היה צריך לשירותים, אז החליטו לעשות הפסקונת. בשלב זה, לי ולחבר שלי כבר היה נמאס והחלטנו לנצל את הרגע הזה ופשוט הלכנו ולא חזרנו.
לסיכום: נורא סבלנו והרגשנו מאוד מנוצלים. סה"כ הם צריכים אותנו הרי בלי קהל התוכנית לא יכולה להיערך אז חבל שככה מזלזלים בציבור. גם הזמן שלנו יקר.
לפחות הם יכלו לתת לנו מזון בהפסקה קצת יותר הולם. מדובר ב-6 שעות בצהרי היום וגם לדייק יותר בשעת ההגעה לאולפן ולא לייבש סתם ככה אנשים שעתיים בחוץ כששעה וחצי מתוכם זה בשמש בשיא החום.
בנוסף לכך, אני ועוד הרבה אנשים שהיו שם הם מהצפון וזה היה בתקופה של המלחמה והתארחנו במרכז. וזו עוד סיבה מדוע הופתענו לקבל יחס כה מנוכר וקר מצד "קשת".
לתת מזון בהפסקה קצת יותר הולם וגם לדייק יותר בשעת פתרון נדרש :

שידורי קשת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה