פרטי התלונה

תלונות אייר קנדה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לוקחים את הכסף ולא מאפשרים לממש כרטיס + יחס מחפיר ומנוכר.b נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
[email protected] כתובת:
תיאור הבעיה:
קנינו כרטיסים מישראל למכסיקו(כ-40 כרטיסים במשך שנה)והתאכזבנו לאורך כל הדרך מהיחס, מהשירות ומאי כיבוד ההתחיבויות.
מהרגע ששלמת את הכסף- תדפוק את הראש בקיר, אתה לא מעניין אף אחד! הכסף כבר אצלינו.
ביקשנו לתאם תאריך לחזרה, שהיתה דחופה לנו מאד לשבוע ספציפי, התקשרנו חודש מראש, אבל לא היה מקום בקלאס שלנו, אלא רק לעוד 3 חודשים. ולא שלא היה מקום במטוס, היה בשפע, אבל לא בקלאס שלנו. נוכל לנסוע, בשמחה, אבל רק אם נוסיף 400$ לכל כרטיס, וזה כמובן בלי שינוי במחלקה, או שדרוג כלשהוא, סתם חלוקה טכנית פנימית של "קלאס" דרכה אפשר לסחוט אותנו. כשראינו שאין סיכוי שיתנו לנו אפשרות להגיע לארץ בזמן שהצטרכנו, הציע הסוכן שנגיע לשדה, ומכיוון שיש מקומות פנויים במילא, הוא מקווה שנוכל לטוס.
בשדה דרשו 400$ לכל כרטיס, לא היה עם מי לדבר, אנשים רעים ואטומים, שנראה כאילו מונה של טקסי פועם בקרבם, במקום לב. הם לא גילו שום אכפתיות או רצון לעזור, ובשיא האדישות הודיעו שהטיסה סגורה והמזוודות הוצאו מן המטוס.(בהמשך התברר, שהם לא היו שייכים לחברה, כי לחברה אין שרות בשעות אלו, ואין פלא שלא היה להם שום עינין לעזור לנו.)
עכבו אותנו כמה שעות עד שקבלנו את המזוודות בחזרה, שלמנו המון לחנייה, וחזרנו במפח נפש עצום למכסיקו סיטי.
שתבינו, יש לנו כרטיסים שעלו 1200$ כל אחד, ואין לנו מה לעשות איתם, כי החברה אטומה, חסרת אחריות ולב, ולא מוצאת לנכון לתת שרות לנוסעיה,
נאלצנו לקנות כרטיסים אחרים, ונסענו למחרת עם "דלתא", השרות, המטוסים והיחס הם בלי השוואה, אבל זה בדרך אגב.
אייר קנדה פרסמה הרבה והורידה מחירים כדי לקנות את הישראלים, עכשיו שהולך להם, הם מרשים לעצמם לזלזל ולזרוק את הנוסעים.
עם הסיפור שלי אני רוצה לפנות לבית משפט לתביעות קטנות, לקבל זיכוי על הפסד הכרטיסים ועוד, אך כמעט לכל הנוסעים בקבוצה שלנו יש סיפורים של זלזול ובעיות עם הטיסות שלהם, ואין אף אחד שמרוצה.

+עגמת נפש+בזבוז זמן נורא סוג הנזק :
אני רוצה החזר כספי על הטיסות חזור שלנו, שלא נתנו לממש +פיצוי על הצער והזמן וכו' פתרון נדרש :

אייר קנדה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה