פרטי התלונה

תלונות אייר קנדה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי תאריך נושא התלונה:
קמפה טלי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏07 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
[email protected] כתובת:
קנדה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו כרטיס מישראל למכסיקו הלוך ושוב. כשביקשנו מהחברה לשנות את התאריך חזור מה 30 למרץ ל19 לדצמבר הם אמרו לי שאני צריכה לשלם על השינוי: 275$ לכרטיס אחד ולכרטיס השני 475$ זה רק לשינוי!!!! מה זה המחירים האלו לשינוי? בשום חברה שנסעתי לא היה כזה דבר מחיר השנוי הכי גבוה ששילמתי היה 100$.
דבר שני אנחנו נישהה 11 שעות בקנדה והחברה לא מציעה מלון ואני עם ילדה קטנה.. מה ניתן לעשות 11 שעות בקור שיש בקנדה בדצמבר????
דבר שלישי שלא כל כך חשוב אבל אם כבר אז כבר: כשיצאנו מישראל הפסדנו את הטיסה מקנדה למכסיקו , הדענו לקנדה ב12 בלילה חיכינו למונית של החברה שתיקח אותנו למלון חיכינו למעלה מ 3 שעות ... ושבר שמאוד הכעיס אותי היה שהינו צריכים לקחת את כל 6 המזוודות למלון.. מה זה?היה לי מזל שהייתי עם בעלי שעזר לי אבל מה היה קורא עם היתי טסה לבד עם הילד בת שנה ו 3 מזוודות? איפה ההאחריות שלהם? מה יקרה אם הן ישימיו את המזוודות במחסן בשדה?
די לתלונות!!! אשמח מאוד עם תעזרו לי ...
בברכה
טלי קמפה
נזק כספי סוג הנזק :
פיצוי או להוריד את מחיר השינוי!!! פתרון נדרש :

אייר קנדה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה