פרטי התלונה

תלונות אייר קנדה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן מיילים (Miles) של תוכנית Miles & More לזכות אימי נושא התלונה:
תדהר אורי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏18 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
[email protected] כתובת:
תיאור הבעיה:
מכתב ששלחתי לאייר-קנדה:
שם: xxxxxxxxxxxxxxx.
מספר טיסה: AC87
תאריך טיסה: 18/08/2005
שעת יציאה: pm12:45
נמל מקור: נמל תעופה בן-גוריון, ישראל
נמל יעד: Calgary International Airport, קנדה
חניית ביניים: Lester B. Pearson International Airport, קנדה

בתאריך הנ"ל התייצבה אימי לטיסה, כמתואר לעיל. כאשר הוציאה את כרטיס העליה למטוס, דאג הפקיד של Air-Canada, לבקשתה, לשימוש במספר כרטיס Miles & More כך שתקבל מיילים על הטיסה ואף אישר שהנושא טופל והיא אכן תקבל את המיילים האמורים.
קיימים שני עדים נוספים לאישור התאור הנ"ל.
לאחר חזרתה מקנדה, בתאריך 02/09/2005, הסתבר לה להפתעתה, שהיא קיבלה מיילים רק על הדרך חזרה (Vancouver-Toronto-Tel-Aviv) ולא על הטיסה לקנדה (AC87, AC145).
יש לציין שעד כה, בהתנהלותנו הכוללת מול Air-Canada (כולל בטיסות של שנים עברו), התרשמנו לרעה מהיחס של החברה ללקוחותיה. פקידים שמעבירים את האחריות מאחד לשני, מטוסים מיושנים וצפופים, אוכל צמחוני שהוזמן מבעוד מועד אך מסיבה לא-ידועה, לא הועמס על המטוס, ועוד. אפילו כתובת אימייל לשלוח מכתב זה לא מצאנו באתר האינטרנט הישראלי של החברה ולכן עליו להשלח בפקס.
לפיכך, נודה לכם מאוד אם הפעם תעשו מאמץ כנה לפתור את הבעיה שנציגכם יצר מבלי לגרום לנו לכתת את רגלינו לחברות אחרות, או לשלוח מכתבים נוספים מעבר למכתב זה.

בברכה.
---
נ.ב.
כצפוי - התקשרה אליי נציגת אייר-קנדה וטענה שאין ביכולתה לעשות דבר ושעליי ליצור קשר עם לופטהנזה. בהכירי את חוסר שיתוף הפעולה של האחרונים, ויתרתי.

אני לא מצליח להבין למה חברה שנציגיה גרמו לנזק אינה יכולה לתקן אותו.
האם לא קיימים מחשבים שהם יכולים להוכיח בעזרתם שהנוסעת אכן היתה על הטיסה, וליצור קשר עם לופטהנזה לתיקון הטעות?
הם יצרו את הבעיה, שהם יתקנו אותה.
ואם לא - "שיהנו" מהפרסום שאני מספק להם באינטרנט...
גם עוגמת נפש וגם סוג הנזק :
שיצרו קשר עם לופטהנזה ויזכו את אימי במיילים המגיעי פתרון נדרש :

אייר קנדה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה