פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעמרות של מנהל סביף חדש בלקוח חולה סרטן כמוני. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏מרץ ‏2017 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
בנק מזרחי טפחות הקריון קרית ביאליק כתובת:
של הבנק 518 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בע"ה. שנהיה בריאים !
בשיקול דעת מוטעה של מנהל סניף חדש של הבנק בקריון בקרית ביאליק. הוא החליט להוכיח עצמו מול המנהלים מההנה"ר של הבנק שמינו אותו והחליט קודם כל לא לכבד כרטיסי אשראי של כאלה שיתרת החובה שלהם קצת חרגה מהמותר. במקום למצוא פתרון כפי שנהוג (הלוואה או הפקדה). הוא החליט דרך פקידיו שחוששים, להמרות את פיו למנוע כיבוד של כרטיס האשראי הבנקאי. המשמעות שהחלה בתחילת חודש שעבר שאי אפשר לשלם דרך הכרטיס את תשלום דמי החבר לקופ"ח. קיבלתי הודעה מהגבייה של קופ"ח שלא אוכל לקבל יותר שירותי הקופה כל עוד לא ישולם סכום של 228 ש"ח שלא כובד דרך כרטיס האשראי. מנהל הסניף - דוד לנקרי. בכלל לא קולט מה הנזק של החלטותיו הנמהרות. אני תקוע ללא תרופות ללא טיפול יומי בכימוטרפיב ללא אפשרות לקבל מיד צנתור שאני צריך לעבור עוד היום. מנהל סניף ושגיאותין המנהליות ואנו כמפקידי משכורת כל חודש בבנק "אוכלים" אותה בגלל מנהל שלא יודע לנהל בצורה לויאלית לקוחות ותיקים של הבנק
גופני סוג הנזק :
להחליף מיד את מנהל הסניף או להציע לו פתרון אחר. פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה