פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות,יחס, הסתרת מידע מלקוח וטרטור הלקוח. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי ע היה לי חשבון בבנק +תוכנית חסכון כשרציתי לעבור בנק סגרתי חשבון אך את התוכנית חיסכון אמרו לי לבוא לקחת רק ביולי(חצי שנה מאוחר יותר) בלי לאמר תאריך.
כשהגעתי ביולי אמרו לי שתחנה נסגרה ואין מה לעשות אלא לחזור רק בעוד חצי שנה חזרתי הביתה ובעלי אמר לי שאפשר לשבור תכנית כאשר הבנקאית הסתירה את המידע ממני.
חזרתי לשם שוב ואז הבנקאית אמרה לי שאפשר אבל זה עולה ככה . שאלתי אותה למה היא לא אמרה לי את זה לפני היא אמרה שבעיה שלי וזה אשמתי שלא שאלתי. ואז כששברתי היא אמרה לי לבוארק עוד חודשיים לקחת את הכסף (אני לא מדברת על העמלות הגבוהות שלקחה ממני עבור זה).
מעבר לכך אופן הדיבור של הבנקאית צורת היחס כלפי אנשים והלבוש המרושל שהיא מתלבשת. בושה וחרפה לבנק שהעובדים שלה מתלבשים כמו פועלי בניין וחוסר מקצועיות שופע מכל הכיוונים שם.
בזבוז זמן ועוגמה נפשית סוג הנזק :
לא צריך פתרון רק שאנשים יזהרו מהבנק הזה. פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה