פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברת חיוב משכנתא מה-1 לחודש ל-10 נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
-1 כתובת:
תיאור הבעיה:
יצרתי קשר עם נציג בנק טפכות על מנת לבקש כי ישנו את תאריך החיוב החודשי ל-10 לחודש בשל המצב הביטחוני למחרת חזרה אלי נציגה והסבירה לי כי העברה לתאריך אחר כרוכה בתשלום של 125 ש"ח וכמו כן בתשלום ריבית, לאחר בדיקה שביצעה הנציגה התברר לי כי עלי לשם סכום של 670 שכן עבור 10 ימי העברה עלי לשלם ריבית של 550 ש"ח לערך שכן סכום החזר המשכנתא שלי הינו 2200 שח לערך וכי ריבית כזאת נשמעת לי קצת מוגזמת.מיותר לציין כי לרוב תושבי הצפון בתקופה זו ישנה בעיה כלכלית ואני על מנת שלא יחרוג מהדין ויוכל לשלם את חובותי כנדרש ביקשתי לדחות את מועד התשלום ליום קבלת השכר החודשי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
היחידה לפניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הפניה שבנדון נבדקה על ידינו. בררנו את פרטי המקרה ואת הטענות המועלות בפניה ולהלן מספר הבהרות:

1. על פי הוראות פרק ב'1 (שינוי מועדי פירעון של הלוואות לדיור) לחוק הבנקאות (שירות ללקוח), התשמ"א- 1981, רשאי כל לווה להגיש בקשה לשינוי מועד הפרעון החודשי של ההלוואה ל- 10 ,1 או 15 בחודש, לפי בחירתו, הכל, בהתאם ללוח הזמנים שפורסם על ידי הבנק במצב הח-ן השנתי אותו קיבלת במהלך חודש מאי לשנה הנוכחית.

2. חרף העובדה שהמועד להגשת הבקשה חלף, נעתר הבנק לבקשתך, לפנים משורת הדין, בכפוף, לתנאים הבאים:

א. תשלום עמלה בסך של 125 ₪.
ב. תשלום ימי הריבית לצורך סגירת חשבון מה – 1 לחודש עד ל – 10 לחודש על מנת שניתן יהא לפתוח חשבון מ – 10 ל – 10 בכל חודש. תשלום זה הוא חד פעמי ואילולא היית מבקש לבצע את השינוי היית משלם אותו בכל מקרה במועד החיוב הרגיל שלך, כך שאין מדובר בדרישה לא סבירה של הבנק.

3. אשר על כן, אם עודך חפץ בשינוי, הינך רשאי ליצור קשר עם מר אביתר כהן (נציג מוקד הגביה של הבנק) בטלפון מס' 6755300-02.


נשמח לעמוד לשרותך בכל עת.
בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה