פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול במשיכת קרן השתלמות נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
קריית אריה פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד: בנק מזרחי ההנהלה המרכזית, פניות הציבור 28.08.2006



הנדון: שחרור קרן השתלמות

א.ג נכבדים שלום רב,

לפני זמן מה ביצעתי את כל הבירורים הנדרשים בנוגע למועד הנזילות של קרן ההשתלמות שלי המנוהלת בבנק מזרחי סניף מונטיפיורי בתל אביב, וכן לגבי תהליך שחרור הקרן לחשבון העו"ש שלי, שיש לציין אינו מנוהל בבנק מזרחי.

נאמר לי שבאפשרותי לסור לסניף בנק מזרחי הקרוב ולבצע את הפעולה ועלי לעשות זאת לפני ה – 31 באוגוסט מועד הפיכת הקרן נזילה.
ואכן היום יום ראשון 27 אוגוסט 2006 קיבלתי באדיבותו הרבה של הטלפון הסלולארי שלי תיזכורת ושמח וטוב לב אצתי רצתי לסניף בנק מזרחי בקרית אריה פתח תקווה על מנת לבצע את הפעולה.

ניגשתי לפקידת העו"ש הסברתי לה את האמור לעיל והיא לאחר שיחה קצרה עם פקידת העסקים בסניף אמרה לי כי אין באפשרותה לבצע את הפעולה המבוקשת וכי עלי לסור לסניף בו מנוהלת הקרן קרי ת"א ולבצע שם את הפעולה.

הסברתי לפקידה, שלא כך הדבר שהרי ביררתי את הכל מראש חזור וברר, ונאמר לי שכל סניף יכול ואף מחוייב לבצע את הפעולה הנ"ל. אך היא התעקשה ואמרה כי לא כך הדבר. בקשתי שתבדוק את העניין אם מדוייק הוא שכן אינני מעוניין להגיע לתל אביב סתם ללא צורך, וכי מה היה קורה אילו הייתה הקרן מנוהלת באילת האם גם אז הייתי מחוייב לטוס לאילת לצורך מתן הוראה לשחרור הקרן?

לצערי הפקידה בביטחון רב הודיע לי כי המידע בדוק, עדכני ומדוייק, מסרה לי כמחווה על חשבון הבית, פתק עם מספר הטלפון של שרות מזרחי בטלפון ושלחה אותי לדרכי. אני לא הייתי משוכנע עדיין כי כך מנוהלים הדברים בשנות האלפיים בבנק כמו מזרחי ונותרתי בסניף תוך שאני מחייג לטלפון שנתנה לי. איך שהוא הגעתי לסניף התל אביבי בו מנוהלת הקרן המדוברת ושם נאמר לי כי אכן גרסתם הראשונה היא היא הנכונה וכי ניתן גם ניתן לבצע את הפעולה מהסניף בפתח תקווה והם אף מוכנים להסביר לפקידה ההחלטית כיצד לעשות זאת.

אמרתי לעצמי זו היא סגירת מעגל, שכן אותו טלפון שטרח לתת לי תזכורת לגשת לשחרר את הקרן הוא שיאיר גם את עניה של הפקידה מסניף קריית אריה.
וכך בזהירות מסויימת ניגשתי לפקידה והגשתי לה אחר כבוד את הטלפון הסלולארי שלי היא האזינה קשב רב לפקיד מהסניף התל אביבי וללא הוסיף בתוך 5 דקות בצעה את הנדרש ושלחה אותי לדרכי.

ואני אומר, מדוע כל זה היה צריך לקרות רק בגלל שהפקידה בחרה בדרך הקלה ולא הואילה לבדוק עוד קצת את מה שהצהירה בביטחון כה רב כמידע מדוייק סופי מוסמך ומאושר שהרי זה היה יכול גם להגמר בתיזוז מיותר לתל אביב או חלילה לאילת...



תודה,

פאר עדי
052-3638231

*********************************************************************************
*********************************************************************************

תשובת הבנק:

ההנהלה המרכזית, היחידה לפניות הציבור


בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת גן, ת"ד 3450 מיקוד 52136
טלפון: 03-6130967 פקס: 03-5754452
[email protected]:

ב"ה, י' באלול , תשס"ו
3 ספטמבר, 2006
תיק מספר 22922 שש
לכבוד

מר פאר עדי
[email protected]

א.נ.,

הנדון: ח-ן 04823-10

הרינו מתכבדים להשיב לפניתך כדלקמן:
1. ככלל, מבחינה מיכונית לא ניתן לבצע פעולות של שחרור כספי קרן השתלמות בסניף השונה מן הסניף בו נפתחה הקרן.
2. בהתאם לכך, הדרך הטובה ביותר להגשת הבקשה למשיכת כספים, הינה פניה ישירה לסניף הרלבנטי. לחילופין, במקרים חריגים ביותר מאשר הבנק להגיש את הבקשה בסניף אחר וזה מעביר את המסמכים שנחתמו על ידי הלקוח לסניף בו נפתחה הקרן לצורך המשך טיפול.
3. הואיל ובמקרה דנן, היה לך מספיק זמן בכדי לגשת לסניף "המקור", שהרי, לא מדובר על מקרה חריג, סירבה נציגת סניף פתח תקווה לקבל את בקשתך לפתיחת הליך דרכה. יחד עם זאת, משביקשו נציגי סניף בית אירופה כי חרף ההנחיות הברורות בנושא, תעתר לבקשתך לפתיחת ההליך דרך סניף פ"ת, נעתרה הנציגה לבקשתך.
4. לאור האמור לעיל, ברי כי לנציגה לא היתה כל כוונה לטרטר אותך שלא לצורך וכל מטרתה הייתה להתנהל בצורה תקינה תוך צמצום זמן הטיפול בבקשתך.
5. יחד עם זאת, אנו מתנצלים על אי הנעימות שהינך חש בקשר עם אופן הטיפול בבקשתך.
הערותיך נלקחו לתשומת ליבנו ואנו נשתדל להפיק מהן את הלקח הדרוש על מנת שמקרים כדוגמת המקרה דנן לא יישנו בעתיד.
נשמח לעמוד לשרותך בכל עת.
בכבוד רב


שאלעד אביזוהר, עו"ד

היחידה לפניות הציבור


******************************************************************************************************************************************************************

תגובתי לתשובת הבנק:

לכבוד: ההנהלה המרכזית, היחידה לפניות הציבור

ב"ה, יא' באלול , תשס"ו
4 ספטמבר, 2006
תיק מספר 22922 שש
לכבוד מר שאלעד אביזוהר
א.נ.,



הנדון: תשובתך לפנייתי מיום 27 באוגוסט 2006

תשובתך זו שזורה בלא מעט אי דיוקים וחוסר אמירת אמת באופן הבוטה ביותר ועל כך ברצוני להגיב,

1. הקרן המנוהלת בסניף בית ארופה בת"א, נפתחה עבורי על ידי המעסיק שלי לפני 6 שנים. אינני לקוח של בנק מזרחי מרצון ולאור התנהלותו של הבנק בטיפול בשחרור כספי הקרן ובנוסף תשובתו המתנשאת לתלונה המופנת כלפיו, נראה גם כי לעולם לא אהיה.
2. מספר שבועות לפני מועד שחרור הקרן פניתי לסניף בית ארופה בת"א ושאלתי "מהי הדרך הטובה ביותר להגשת הבקשה למשיכת הכספים?" ותשובתם הייתה כי סמוך למועד הפיכת כספי הקרן נזילים באפשרותי ואני מצטט: "לפנות לכל אחד מסניפי בנק המזרחי ולתת הוראה למשיכת כספי הקרן." חשוב לציין כי המילה "חריג" לא עלתה ולו לרגע בשיחה.
3. בפנייתי לסניף קריית אריה בפ"ת, הנציגה לא הכירה ולא ידעה כלל כי הליך משיכת כספי הקרן ניתן לביצוע על ידי החתמת הלקוח ושליחת ההוראה לסניף המתאים ועל כן סרבה לטפל בי. כמו כן, סרבה לבדוק אם קיים הליך שכזה גם לאחר שציינתי בפניה באופן הברור ביותר כי נאמר לי על ידי סניף בית ארופה בת"א, כי ניתן גם ניתן לבצע זאת מכל סניף של הבנק ובכלל זאת הסניף שלה.
4. מאחר והנציגה סרבה לבדוק את הנושא כפי שמתחייב היה ובחרה לשלוח אותי לדרכי התקשרתי אני בטלפון הסלולארי שלי, ועל חשבוני, לשרות הלקוחות של בנק המזרחי, שם העבירו אותי לסניף בית ארופה אשר חזרו ואשרו כי אכן ניתן ולא באופן חריג כלל וכלל לבצע את ההוראה מכל סניף של בנק מזרחי.
5. רק לאחר שחזרתי לעמדת הנציגה, הגשתי לה את הטלפון הסלולארי שלי ובקשתי כי תשוחח עם הנציג מסניף בית ארופה הבינה כי ניתן לבצע את הפעולה ובהתאם להסברים שנתן לה הנציג בטלפון היא אף בצעה אותה.
6. לאור האמור לעיל, ברי כי לנציגה לא היה חשוב להתאמץ ולבדוק את הדברים והיא בחרה בדרך של הקטנת ראש והתעלמות מצרכי הלקוח. אוסיף ואומר, שלמרות פנייתי לנציגה בתום הטיפול לפני צאתי מהסניף בהדגישי כי מן הראוי כי הדברים יעשו קצת אחרת, חזרה וטענה כי לא עשתה דבר שלא כהלכה ולא ראתה לנכון להתנצל.
7. אם כנים אתם בלקיחת הערות לתשומת לבכם ובהפקת הלקחים הדרושים על מנת שמקרים כדוגמת המקרה דנן לא יישנו בעתיד, הרי שאין הדבר משתקף מתשובתכם זאת. בחרתם באופן בוטה להתחמק מלקיחת אחריות להטעיית לקוח וטיפול כושל תוך שאתם מעוותים את העובדות ומציגים תמונה לא אמיתית של התנהלות הדברים בסניף.
8. אבקש את התייחסותכם המהירה והרצינית למכתב זה.




בכבוד רב,

פאר עדי
[email protected]
טלפון: 052-3638231
העתק: אתר YNET, אתר תלונה.


עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות! פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה