פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת שירות טלפוני מהסניף שבו מתבצע החשבון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
528 - עתידים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחרונה, תחת המסגרת התמוהה של "שיפור השירות" (?????) לא ניתן לפנות טלפונית ישירות אל הסניף. תחת זאת, מופנים המתקשרים אל מוקד שירות. מוקד השירות נותן בדיוק את אותם שירותים שניתן לקבל דרך אתר האינטרנט, דהיינו - ללא היכרות עם הפונה. למשל - סגירת כסף לפק"מ לא תזכה אותי בריבית המועדפת שאותה אני מקבלת בסניף. כאשר אני מתקשרת לסניף, לצורך קבלת שירות אני עוברת דרך המתנה של כ10 דקות במוקד השירות (השיחה, אגב, אינה שיחת חינם!) משוחחת מספר דקות עם מוקדן שלו אני צריכה להסביר מה אני צריכה לעשות בסניף ומדוע הוא לא יכול לעשות למעני כלום מלבד להעביר אותי לסניף, ורק לאחר כל מסלול הייסורים הזה - אני מועברת סוף סוף לסניף, שם אני צריכה להסביר שוב את בקשתי. יש לציין שמרגע ההעברה לסניף השירות מצויין: השיחה נענית מיד, ועובדי הסניף מהירים ואדיבים בטיפול. מבחינתי, מדיניות השירות הזו איננה קבילה ועומדת מתחת לכל ביקורת. בשיחתי האחרונה עם הסניף, לאחר שהבהרתי שאם לא תהיה לי דרך ליצור קשר מהיר ומיידי עם הסניף - אסגור את החשבון, נתן לי הפקיד האדיב מאד את הסלולרי הפרטי שלו. אני מאד מעריכה זאת, אבל ברור שזה לא פיתרון לטווח ארוך. יש לציין שברשותי שני חשבונות בבנקים אחרים (לאומי ואינווסטק) ובשניהם יש בסניף טלפון ישיר שנענה ללא המתנה כמעט. אם הנושא לא יפתר תוך זמן קצר, אאלץ להיפרד בצער רב מבנק המזרחי.
דרך לפנות ישירות אל סניף הבנק. (אגב, גם אימייל שנע פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
היחידה לפניות הציבור שם ותפקיד:
שלום, תגובה:
חנה קיבלה תשובה מהיחידה ביום 9.11 וכן נמסר לה מספר הטלפון הישיר של מנהל הסניף. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה