פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד פסק דין, חוסר התיחסות מוחלט ללקוח, גרירה חוזרת של לקוח לבית משפטi נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
קרליבך סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הבנק לא מתייחס לפסקי דין שניתן לפני כחודש.

בפעם הראשונה שפניתי לבנק בכתב לקח לבנק 3.5 חודשים לענות למכתב.
לצערי, הבנק אילץ אותי לפנות לבית משפט. פסק הדין מעביר ביקורת נוקבת על התנהגות הבנק. להפתעתי, גם לאחר פסק הדין מתעלם הבנק מפניותי ונמנע מקיום פסק הדין.
תק 005162 בית המשפט לתביעות קטנות בת"א.
כספי סוג הנזק :
מענה מוסמך מהבנק פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה