פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול כרטיסי אשרי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באופן די פתאומי התבקשתי לצלצל אל הבנק והודיעו לי שביטלו את כרטיסי האשראי שלי.
לפני כחודשיים חזרתי מארה"ב לאחר 8 שנים בהן סיימתי את לימודי הדוקטורט. הגעתי אל סניף הבנק בו היה לי חשבון והונפקו לי כרטיסי אשראי (מקומיים) ופנקסי שיקים ללא בעיה מיוחדת. לפני כחודש אחותי הגיעה לסניף לפתוח חשבון (העברה מסניף המזרחי בקרית שמונה, שם קיבלה יחס חם) ונתקלה ביחס עויין ממנהלת הבנקאות הכללית, שוש. בזמן המתנתם, הגעתי גם אני לבנק וחזיתי בשוש משפילה עד דמעות לקוחה אחרת שביקשה אשראי (לבסוף קיבלה) ולקוחה נוספת שהתלוננה שאין די פקידי קבלת קהל בהשוואה לתור המצטבר. אחותי החליטה לפתוח חשבון בבנק אחר. אני, לעומת זאת, העברתי את רשמי לאחראי לקוחות עסקיים עם תלונה לא רשמית, בידיעת שוש.
עניין זה חשוב, לדעתי, כי כשצלצלתי אל הבנק הודיעו לי שעלי לדבר עם שוש...
הוסבר לי ע"י הפקיד, שכרטיסי האשראי שלי בוטלו בגלל שהיה לי חוב בעבר (לפני שמונה שנים) בזמן העדרי, אותו הסדרתי בתשלומים קבועים שקיבלתי ממשרד הבטחון. כיום אין זכר לחוב ובחשבוני יתרה של כמה אלפי שקלים.

רציתי לדעת אם התנהלות זו מקובלת ונאותה. אין ברצוני לדבר עם שוש, לאחר שחזיתי ב"שירות הלקוחות" שלה.

תודה
תמיר
אשראי? סוג הנזק :
יעוץ, תלונה רשמית לבנק, החזר כרטיסי אשראי? פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה