פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ואי מתן מידע על עלות השירות המוצע נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ויצמן כפ"ס כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני מלינה כאן על בעיה עקרונית מחד ושירות מאידך.
בתאריך 5.11.06 שלחתי הודעה בפקס לבנק טפחות בכפ"ס ובו אני מודיעה כי בסוף דצמבר בכוונתי לסלק את המשכנתא שלי. (כפי שאמרו לי בזמנו שעלי להודיע חודש מראש). למחרת, ה-6.11.06 , התקשרתי לבנק ע"מ לבדוק אם הפקס אכן הגיע.
הפקידה שענתה לי, בדקה ואמרה שאכן הגיע. בהזדמנות זו ביקשתיה לומר לי את היתרה שלי לתשלום - כאן התחילה הצרה. הפקידה סירבה בכל תוקף לתת לי הנתון , כאשר היא מתחבית מאחורי חוק הלבנת הון. אמרתי לה שהרי אני שלחתי הפקס, והיא יכולה לאמת עימי כל פרט אישי שהיא רוצה (כפי שמקובל בחברות הסלולאר והבנקאות בטלפון) אולם היא סירבה באומרה שאינה מכירה אותי והציעה לי "פתרון" שניתן לקבל היתרה בדואר לכתובת הרשומה אצלם, או לבוא לסניף.

מכיוון שאני עובדת בת"א, ולא אקח חופש רק ע"מ לדעת יתרה, ב-9.11.06 שלחתי אליהם פקב ובו בקשה לשלוח אלי את היתרה. הדף אכן התקבל לאחר מספר ימים, ומה רבה היתה הפתעתי שחוייבתי ב-35 ש"ח עבור התענוג. הפקידה הנחמדה , לא טרחה כלל לידעני שהשירות שהיא סירבה בתוקף לתת לי בטלפון, עולה הרבה כסף בהגיעו לביתי.

אשמח לבדיקתכם.

בברכה,
שרה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לתת מענה טלפוני לאחר הזדהות מקובלת וליידע את הפונה פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה