פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ריבית צמודה למדד - תוכנית פק"מ לשלושה חודשים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
492 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-10/10/06 ראיתי באתר האינטרנט של בנק "מזרחי טפחות" "מבצע": ריבית של 4.25% לתקופה של 3 חודשים. התקשרתי לסניף שבו מנוהל חשבוננו ושוחחתי עם הבנקאית (שהציגה את עצמה בשם חני) ואמרתי לה שאני מעוניינת לשדרג את הפיקדון הקיים (ריבית של 4.08) ולהעביר אותו להצעה האטרקטיבית שראיתי באינטרנט. הייתי חדה מאד בדבריי ורציתי לוודא שאכן מדובר בהצעה טובה ובשיפור ביחס למצב שהיה עד אותו יום. המעשה נעשה, והפקידה הכניסה עבורנו X שקלים לפק"מ בריבית המשופרת. רק לאחר כחודש שמתי לב כי עמודת "הרווחים לפני ניכוי מס" מכילה רווחים שליליים צבועים באדום!!! כלומר: על הפקדה של הכסף שלנו אנחנו חייבים עוד כסף!!! מאז שבוצעה ההפקדה חוויתי שתי נפילות של המדד: 0.9% באוקטובר ו-0.7% בנובמבר.

פניתי לפקידה והיא תמהה ואמרה – אבל רשום לך שההפקדה צמודה למדד! ואז כשטענתי כי בפרוש אמרתי לה שאני רוצה להניב רווחים גבוהים יותר מההפקדה שהייתה קודם (4.08 אחוז לא צמוד למדד!!!) היא אמרה שזה מה שקורה כשעושים פעולות בטלפון, ובכלל אמרה שעליי לפנות לבנקאית שלנו ולא אליה. מדוע היא מתנערת מאחריות?!?!? האומנם אם הייתי יושבת מולה כי אז היא הייתה יותר סובלנית והייתה מסבירה לי את הדקויות שבשינוי ההפקדה? (אדגיש כי לא רק פעם אחת התקשרתי אליה כדי להתייעץ איתה. התקשרתי כשלוש פעמים בכדי לוודא שאני אכן עושה את המעשה הנכון). היא בכלל לא הזכירה את המדד באף אחת משיחותינו. ואז כשעליתי ב"שרשרת הפיקוד" ופניתי למנהל שלה (אוריאל) הוא בפרוש הבטיח לי שיראה מה ניתן לעשות ושהוא יחזור אלי. כבר יותר משבועיים שחיכיתי בקוצר רוח לשיחת הטלפון ממנו. הוא טוען שקשה להשיג את האנשים שאיתם הוא צריך לדבר (מעניין מיהם אותם אנשים) ולברר מה ניתן לעשות ושהוא לא שכח אותי ושעליי להמתין בסבלנות. לפני כשבוע אני התקשרתי אליו והוא טען כי חני (אותה בחורה שהזכרתי לעיל) הייתה צריכה ליצור איתי קשר (סיפורים סיפורים) ולהודיע לי שהוא קיבל תשובה שלא ניתן לעשות כלום ושהוא עדיין, לפנים משורת הדין, בודק את זה. בינתיים הכסף שלי רק מגדיל להם את הרווחים. על חשבוננו!!!

לצורך תיקון המצב אני דורשת שיבטלו לי את ההצמדה למדד.
כספי סוג הנזק :
ביטול הצמדה למדד ו(לפחות) החזרת הקרן ולא שקל פחות פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
היחידה לפניות הציבור שם ותפקיד:
שלום, תגובה:
פנייתה של הגב' אסתר טופלה על ידי סניפנו לשביעות רצון הלקוחה.

מפאת הסודיות הבנקאיות לא נוכל למסור לכם מידע נוסף.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה