פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קונסים אותי, אבל לא עוזרים לי לפתור את הבעיה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מוקד שרות הלקוחות כתובת:
תיאור הבעיה:
לקחתי משכנתא מבנק טפחות לפני 7 שנים בערך, הכל בסדר והתשלומים יורדים כל חודש כמו שצריך, לפני כשנתיים בערך קיבלתי מכתב מהבנק שהנכס עדיין לא רשום על שמנו מכיון שחסר טופס מסוים במנהל מקרקעי ישראל, מכיון שאנו גרים בישוב כפרי הכל בעצם עובר דרך הסוכנות היהודית ומנהל מקרקעי ישראל,
ניגשתי עם המכתב הזה לסניף טבריה ( שהוא הסניף ממנו לקחנו את המשכנתא) ושאלתי מה אני צריכה לעשות מכיום שבמכתב הזה בעצם קונסים אותי ב-150 שקל, הנציג ששמו היה גיא למיטב זכרוני לקח ממני את המכתב ואמר "זה שום דבר, אל תדאגי, תתעלמי מהמכתב הזה, זה פשוט עניין פרוצדורלי".
להפתעתי הרבה כל כמה חודשים הייתי מקבלת שוב מכתב כזה, ואני בתמימותי אכן מעלמת כמצוות אותו נציג,משהו גרם לי בכל זאת להרים טלפון למוקד השרות של טפחות ולא להסתפק רק במה שהנציג אמר לי, במוקד אמרו לי שהם יפקססו לי אישור זכויות לרישום משכנתא, עם הטופס הזה אני צריכה ללכת לחברה המשכנת ( כאן הנציגה התעקשה שזה החברה לשיכון ופיתוח למרות שהסברתי לה שזה הסוכנות היהודית) בכל אופן היא פיקססה לי את זה תוך 2 דקות , עשיתי מה שהיא אמרה לי וניגשתי עם הטופס הזה+טופס תשלום אגרה ששילמתי על סך 275 ש"ח לסוכנות.
בסוכנות הפקידה אמרה שהטופס הזה לא שווה כלום מכיון שלא כתוב עליו סכום המשכנתא המדויק כנדרש, ומכיון שבנק טפחות היו צריכים לכתוב על הטופס לכבוד הסוכנות היהודית ולא לכבוד החברה לשיכון ופיתוח.
חזרתי חזרה הביתה והתקשרתי שוב למוקד בנק טפחות, הסברתי לה שאני צריכה שהיא תשלח לי טופס אחר ומכאן בעצם מתחילה מסכת הייסורים שלי.
ביקשו שאני אשלח פקס ואכן שלחתי, ביקשתי בפקס שיתקשרו אליי לוודא קבלת הפקס כמובן שאף אחד לא טרח להתקשר, אחרי יומיים התקשרתי שוב וביקשתי לדעת האם שלחתם לי כבר את הטופס המיוחל כפי שביקשתי בפקס?
הפקידה ביקשה לקחת את הפרטים שלי ואמרה לי שתוך יצור איתי קשר ויגיד לי האם הפקס יתקבל או לאֱ
שאלתי האם אפשר לשלוח שוב ? והיא אמרה שזה לא התחום שלה והיא לא יכולה לעזור לי, אז אם זה לא התחום שלך למה את יושבת במוקד השרות?
בצר לי התקשרתי לפניות הציבור של בנק טפחות וביקשתי שמישהו ישלח לי כבר לעזעזל את הטופס המסכן הזה שאני מחכה לו כל כך הרבה ושבגינו קונסים אותי כל כמה חודשים, ולתדהמתי הרבה גם במוקד פניות הציבור היא אמרה לי שזה לא התחום שלה, לקחה ממני פרטים והבטיחה שיחזרו אליי!
מיותר לציין שעדיין לא קיבלתי שום שיחה!
אני לא רוצה שום פיצוי, ולא צריכה שתתנצלו בפניי, אני כבר לא מצפה לשום דבר ממוסדות המדינה הזאת. אני רק מתחננת" תשלחו לי את הטופס הנדרש"


תשלחו לי את הטופס שאני מטורטרת בגללו פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה