פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחסה של מנהלת התחום שרה רוב - עלה במעבר לבנק אחר !! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
שטמפפר,פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר שנקראתי להסדיר חריגה (מקובל עלי) לא ניתנו לי אופציות או אוויר לנשימה - דוחקים לקיר מבלי לתת פתרון . חוסק מקצועיות.חוסר הבנה . אטימות מוחלטת שגרמה לגב' שרה רוב ,האחראית, להסתתר אחר הודעות במשיבון בביתי בשעות הבוקר כשהיא המומה שלא ניתן להשיג אותי ולכן חוסמת לי לאלתר את כרטיס האשראי .. חוצפה שאין כדוגמתה! נזק בלתי הפיך! בשל יחסה של ש ר ה ר ו ב
עזבתי את בנק המזרחי לאחר 10 שנים בהן קיבלתי יחס הוגן ומקצועי. מנהל הסניף שמעון שיינדל נבו - לא טרח לחזור לתולנתי שהוגשה דרך "מזרחי ישיר"-המענה המפואר בטלפון. תתביישי לך שרה רוב ! יתרה מכך תתבייש לך שמעון שיינדל -שהעסקת אדם אטום , חסר דעת ולא מקצועי כמו שרה רוב. ההפסד כולו שלכם! אין פיצוי לעוגמת הנפש שנגרמה לי. מוזר מאד שבשביל לחסום כרטיס אתם מתקשרים פעמיים ביום ואילו כשהכל מסודר - אתם לא טורחים לחזור ללקוח ולהסדיר את הנזק שעשיתם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה