|
|
|
|
|
|
כרגיל-זילזול בלקוחות |
נושא התלונה: |
טייטלר מרסל |
שם/כינוי: |
יום חמישי 13 מרץ 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 |
כתובת: |
טבריה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בירצוני להבין מדוע פקידת הסניף צריכה להיתנהג אלי כמו לפושע ולזלזל בי רק ביגלל שהיתה נגדי תלונה על איחור בשני תשלומים ב-2005.היא לא היתה מוכנה לענות לשאילתי מה הריבית הנהוגה היום לדיור.כאשר היתרגזתי ופניתי איליה שתיתחס אלי כמו לקוח שכרגע ניכנס ושואל הרי אין קשר בין הבעיה שהיתה לבין השאילה אין סודות והיא עדיין עמדה על שה לא למסור לי את המידע עד אשר הפקיד הגינגי שישב לידה היפציר בה למסור את המידע. מדוע זה צריך להיתנהל בצורה מזלזלת כזו ולבייש אותי כאשר יש עוד לקוחות בתוך הסניף שהיצדיקו אותי. אני מבקש לקבל תשובה וגם לחנך את אותה פקידה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
קצת אנושיות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|