פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות מזלזלת ללקוחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
בנק מזרחי רוטשילד 25 בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנו לקוחות של בנק מזרחי טפחות גם בעוש וגם במשכנתא והטיפול של הבנק בכל נושא המשכנתא בסניף שלנו מזלזל מאוד לפני כשבוע ביום שני ניגשה אשתי לבנק על מנת לתאם פגישה עם הפקידה שמטפלת בנו מפני שנדיר מאוד שתענה לטלפון וזאת גם לאחר דקות ארוכות של המתנה . הפגישה מולה נקבעה ליום שני ב6 בערב (היא לא יכלה להיפגש ביום חמישי מפני שטענה שהיא בחופש) ביום שני שהגיעתי הסניף היה עמוס והפקידה לא נאותה לממש את הפגישה בטענה שזו לא נקבעה והגדיל לעשות מנהל הסניף ולצדד בה . האם זהו היחס שצריכים לקבל לקוחות טובים של הבנק? אנו משלמים את מיטב כספנו ללא עיכובים או בעיות וחושבים שמגיע לנו יחס קצת יותר סביר כמו מענה בזמן סביר לשיחה ולא המתנה של- 20- 15 דק' על הקוו מלבד זאת כלקוחות הבנק אנו מצפים שיכבדו את זמננו ויקיימו פגישה שנקבעה מראש האם לקיחת משכנתא היא רק אינטרס שלנו ? הרי הבנק מרוויח הון עתק מכל נושא המשכנתאות ויחס כזה מזלזל לא ממש גורם לנו לרצות להתקשר עם בנק מזלזל שכזה בחנו הצעות מבנקים אחרים והיחס היה שונה לחלוטין .
לעבור מסניף זה לסניף אחר ולקבל הצעה רצינית ואטרקטיבית להמשך התהליך פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
בנק מזרחי טפחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
יצרנו קשר עם הלקוחות ופנייתם טופלה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה