יחס מזלזל וטיפול כושל |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 |
כתובת: |
קרני שומרון- 483 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בבעלותי חשבון במזרחי טפחות כבר שנים רבות. לאחרונה נתקלנו בנציגים שאינם שמחים לתת שירות ללקוחות, מנתקים בפנים וכו'.. משכך החלטתי לסגור את הח-ן בבנק ולעבור לבנק אחר. מרגע שהחלטתי כך הבנק הערים קשיים ועמלות על מנת לעכב את העברת החשבון. ביקשתי לסגור פקדון ולקח כחודש עד שזה בוצע כאשר נאמר לי שהדבר יארך שבוע. למותר לציין שכל אותו זמן הייתי אני צריכה לרדוף אחרי הבנק. היום- 6.8.08 כאשר הייתי בבנק נאמר לי שכדי לסגור את החשבון עלי לבטל את כל ההוראות קבע המצוייות בחשבון. עלות סגירת כל הוראת קבע היא 10 ש"ח. בבדיקה בבנק נאמר לי שיש לי 2 הוראות קבע: 1. הוראת קבע שנגמרה בחודש יולי 2. הוראת קבע שמעולם לא מומשה ואין לי מושג ראוי איך היא בכלל הגיעה לשם שהרי החיוב הנ"ל יורד לי בכ. אשראי.
נציגי הבנק לא הסכימו לשמוע וחייבו אותי על 20 ש"ח דמי ביטול הוראות הקבע אפילו שאחת מהן נגמרה והשניה כלל לא התחילה מעולם. בנוגע להוראת הקבע לפקדון- הוראת הקבע בוטלה גם היא בעמלה של 10 ש"ח ועלות שבירת הפקדון היא 34 ש"ח כאשר הרווח המוצג מהפקדון הוא 21 ש"ח!! כלומר, מחייבים אותי על עמלה יותר ממה שכביכול הייתי צריכה להרוויח מהפקדון!!!
הדבר נראה לי יותר מחוצפה בעיני, ולא נראה לי שהדבר נעשה כלפי בלבד. לא ייתכן שאדם רוצה לסגור את החשבון שלו ולקחת את הכסף שהוא שם שם ומערימים עליו כ"כ הרבה קשיים וגובים ממנו עמלות על דברים שכלל אינם קיימים או לא היו צריכים להתקיים.
לסיום אני לא ממליצה להתקרב לבנק הזה ולהיות בין לקוחותיו כי ברגע שתרצה לסגור/ לעזוב יערימו עליך קשיים רבים ועמלות שלא חשבת כי יכולים לחייב אותך בהם כמו גם תקבל יחס מזלזל מנציגים שתפקידם הוא לעזור ולתת שירות ללקוחות הבנק. חבל..
|
וגם עוגמת נפש רבה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|