פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע מאוד של פקיד טיפש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שד' פלי"ם 2 חיפה כתובת:
חיפה פל"ים עסקים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כלקוח (עסקי - יש לי משרד עו"ד) של הבנק ביקשתי לתאם פגישה עם נציג ייעוץ פנסיוני של הבנק. רציתי שגורם מקצועי יתן לי ייעוץ ויטפל לי בצורה מרוכזת בכל קרנות ההשתלמות, קופ"ג ופנסיה. גם רציתי לטפל בנ"ל לכל העובדים. קבעו לי פגישה עם יועץ בשם גלעד. חיכיתי שבועים. תיאמתי ביומן. ביטלתי פגישות. ביום הפגישה הוא אפילו התקשר לוודא שאני מגיע שעה לפני. כשהגעתי, ראיתי שיש מישהו בפנים וישבתי לחכות. באיזה שלב המנהל יצא ושאל למי אני מחכה והציע לי כוס קפה בינתיים. אחרי 40 דקות התייאשתי והלכתי לא לפני שפניתי לגאון ואמרתי לו שזה לא רציני מצידו. התגובה שלו הייתה שהייתי צריך להגיד שהגעתי כי "לא כולם בסוף מגיעים", והציע לי לקבוע פגישה נוספת ביום אחר. ממש. אני רושם את התלונה הזו רק במטרה שהנ"ל יעבור לגורמים הרלוונטיים בבנק כי יש לי תחושה שזה לא משקף את מה שקורה שם (מנהל הסניף בחור מאוד חכם ונחמד שעזר לי מאוד בכל פעם, ושמחה הפקידה שטיפלה בי עד לאחרונה פשוט זהב ותותחית)
אני בסך הכל מאוד מרוצה מהסניף ואולי גם בגלל זה מאוד כעסתי והופתעתי לרעה מהשלומליאליות וההתייחסות המאוד לא רצינית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לדאוג לשפר את תודעת השירות בבנק פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה