פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מעליב מזלזל ולא מקצועי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
מוקד משכנתאות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 7.8.08 הופקד הסך של תשלום המשכנתא בסניף בנק טפחות ברח' פנקס בתל אביב (בהתאם לכתב כוונות) עוד באותו יום דיברתי עם מוקד המשכנתאות ומסרתי להם שהפקדתי את הסכום לסילוק
ב 1.9.08 לאחר שירד לי תשלום משכנתא התקשרתי למוקד והבהרתי כי שילמתי את המשכנתא ועלי לקבל אישור על סילוק המשכנתא בבהילות כי לא הגיע לביתי. כמו כן הבהרתי כי הדירה עליה קיבלתי את המשכנתא נמכרה ועלי למסור מסמך המיועד למנהל מקרקעי ישראל לשם המצאת אישור זכויות עדכני ללא משכנתא
בהמשך לבקשת המוקדנית שלחתי בשנית את האסמכתא לתשלום ואישרתי קבלתה במוקד המוקדנית הבטיחה לי כי העניין לוקח מספר ימים אבל לאור הדחיפות יטופל בבהילות
מאז ועד היום ה 9.9.08 אני מתקשר כל יום למוקד והעניין עדיין לא מטופל ואף אחד לא עונה לי תשובה עניינית מה הבעיה.
לאחר שהוצאתי תלונה חזר עלי אחראי המוקד לאחר כ 60 שעות ולאחר דרישה נוספת וכל מה שהיה לו להגיד זה אנחנו עשינו מעל ומעבר אנחנו בסדר אין לי מושג מה הבעיה זו מחלקה אחרת ואין דרך להגיע אליה.
כמו כן פניתי למחלקה לפניות הציבור של בנק טפחות אבל לא זכיתי לקבל כל תגובה מהם.
נכון להיום עלי לפנות את הדירה מחר ה 10.9.08 ואין באפשרותי לעשות כך העניין עולה לי כסף שכל עליו להמשיך ולשלם חשבונות בדירה הישנה ותוך מס' ימים עלי לשלם גם קנס לקונה אשר אמורה הייתה להכנס לאחר התשלום האחרון שלה , יצויין כי אין היא יכולה לשלם לי כי עדיין המשכנתא רשומה על שמי כפי שצויין.
אודה לטיפולכם הבהול ביותר בענייני
בתודה מראש
מיכל
עוגמת נפש סוג הנזק :
זירוז המבוקש על ידי מבנק טפחות פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה