פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביצוע פעולות וזלזול בלקוח נושא התלונה:
בראון אליעזר שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי כמה פעמים לשחרר כספים מחסכון מסויים. הבנק עיכב את התשובה והביצוע זמן רב (חצי שנה) גם אחרי התשובה החיובית היה צורך להתקשר אחרי יותר מחודש ולקבל תשובה לא מקובלת מהבנקאית שהיא לא הצליחה לתפוס אותי כדי לקבל אישור סופי לפעולה. יש לציין שהבעתי וחתמתי על כל מה שהיה צריך כדי לשחרר את הסכום הזה וכן שאין שום בעיה לתפוס אותי שהרי בתחומים אחרים הם לא התקשו כלל להשיגני. גם אחרי האישור הסופי שלי וההבטחה שזה יקרה מיד, כבר עבר חודש והפעולה לא התבצעה. יש לציין שגם בעבר בפעולות דומות נתקלתי באותו יחס, בקשות חוזרות ונשנות לשחרור כספים במועדי יציאה שלא התבצעו וכן עיכוב רב של בקשה פשוטה להכנסת עוד שותף לחשבון מסיבות שנתבררו כלא נכונות כלל. יחס הבנקאים ללקוחותיהם מזלזל.
בתודה מראש
אליעזר בראון

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה