|
|
|
|
|
|
אין מענה קולי פשוט מתסכל |
נושא התלונה: |
כהן טובה |
שם/כינוי: |
יום שני 24 נובמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
מזרחי טפחות רמלה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מזרחי רמלה טלפון שלהם 08-9181621 נסו בעצמכם מנהלים ותראו כמה מיאש להמתין על הקו ואין קול ואין עונה ,למה טפחות עושה דבר כזה במקום שהמנהלים יבדקו מידי פעם את שירות הטלפון שלהם המזעזע.ומשם לשפר ולהועיל ,אני חושבת שהפקידים פשוט ישנים בעמידה ,וישנם מקרים גם כאשר מרימים את הטלפון הוא מתנתק משום מה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|