פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בקשה+טיפול מזלזל בחשבון הבנק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
קרית גת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך15-3-09 הגשתי בקשה להעלאת מסגרת אשראי זמנית או שבירה של תוכנית חיסכון מאחר וניקלעתי לקשיים זמניים,הפקידה אמרה שתדבר עם המנהל שלה ותחזור אליי בהקדם,במשך כל השבוע ניסיתי להשיג את הבנק אבל מהמוקד נאמר שאין גישה ישירה לבנק אלה רק דרכם ושיחזרו אליי,לא חזרו כל השבוע ורק לאחר 5 ימים כשהגעתי לסניף הפקידה ניכנסה עים הטופס למנהל ,ולא אושרה הבקשה שלי,בטענה שאת תוכנית החיסכון אי אפשר להוציא עד תום המועד,כשהסברתי לה שזה יסבך לי את החשבון היא אמרה שאין מה לעשות כרגע,ואכן לאחר שבועיים החזירו לי הוראת קבע שהייתה נמוכה בהרבה ממה שיש לי בחיסכון בלי היתחשבות מיצד הבנק לכך שיש כסף בחיסכון,וכך שילמתי עמלה של 65 שקל על החזר הוראת קבע ועוד 80 למי שאליו היה אמור לעבור הכסף,יש לציין כי תוכנית החיסכון לא רשומה כערבון לאשראי או לכל דבר אחר ובכל זאת לא מוכנים לשחרר את הכסף,
שיחרור מיידי של תוכנית החיסכון פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה