פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחסי אנוש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד
אנו בעלי חשבון בבנק המזרחי סניף חזו"א בב"ב, כ-25 שנה מנהלים דרך החשבון הזה הכנסת המשכורות ורוב הוצאות הבית השוטפות. יש לנו מסגרת אשראי של 40,000 ש"ח ולאחרונה, לרגל נשואי בתינו בחודשיים הקרובות חרגנו מהמסגרת. מאחר והבנק מחולק לקבוצות לכל קבוצה יש פקידת שרות שאמורה לייצג את הבנק מול הלקוח חלק מתפקידה של הפקידה להודיע על חריגות בחשבון ולטפל בלקוח, כמה פעמים כאשר היינו בחריגה התקשרה הפקידה והודיעה שנפקיד כסף במהרה, כי אנחנו בחריגה בדרך כלל ההפקדה מתבצעת באותו יום או במקרה הכי גרוע ביותר למחרת. אך הפעם ללא שום הודעה מוקדמת החזירה הפקידה תשלומים שבוצעו בצ'יקים לאולם השמחות שבו אנו אמורים לערוך את החתונה של בתינו וגם הוראת קבע של הלוואה להוצאות החתונה, כתוצאה מכך אבדנו את האימון כלפי האולם ודורשים את כל הכסף במזומן עוד לפני החתונה הנזק שנגרם לנו הוא בלתי הפיך מכך נובע אנחנו צריכים את כל הקניות שנותר לנו ואנחנו רק בתחילת הדרך במזומן, שיכולנו לפרוס את רובן בתשלומים. אנחנו חיים במדינה כזו טובה ויפה אבל למה אין קצת יחס אנוש. לפי גירסת הפקידה היה שלא הספיקה להתקשר בלי להתנצל והוסיפה שיש לה גיבוי מהמנהל על מעשיה והודענו לה באותו רגע שהיא ביטלה את הצ'קים יכלה להרים טלפון של שניה אחת כי אין מה להגיע למשא ומתן ומיד אומרים לה שאנו יכולים להפקיד כסף בזמן הקרוב, וכמה? ביקשנו לדבר עם המנהל הוא התנער מאחריות בתענה שהוא צריך לבדוק לעומק ויחזור בעוד שעתים, השעתים עדיין לא הגיעו עד עתה.
ברגע שיש תפקיד בכיר לא מהכבוד שלהם להתייחס ללקוחות בהתאם זה דבר מנימלי ללקוח להרים טלפון אבל אם חלילה הדבר הפוך ויש טעות של הבנק ללקוח בקושי אומרים סליחה ואומרים אין מה לעשות, וזה קרה אצליהם לא פעם ועוברים לסדר היום ואנחנו צריכים לקבל בסלחנות כי זה יכול לקרות.
אנחנו לא מלאכים ויכולים לטעות טעות אנוש אנחנו רואים הפעם הזו מאוד לחומרה את המעשה הנ"ל יש לפנינו עוד ילדים והשמחות עוד לפנינו לפי דעתינו הפקידה והמנהל שיושבים במעמד זה הרבה שנים הגיע זמן לפנות את הכסא לאנשים אחרים המתאימים לרגישות הלקוחות ולא מתנשאים.
היינו מאוד מעוניינים אם ניתן להחזיר את עמלת החזרת הציקים.
בתודה מראש על הכל.
נקווה שיהיה באתר זה יותר מחמאות מאשר תלונות "ואהבת לרעך כמוך" יתבצע
אע"פ הקושי.
ויישר כוח על האתר המעולה.
כספי ו סוג הנזק :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה