פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מצ"ב מכתבי לבנק - טרם נענה
6/5/09



לכבוד

בנק מזרחי טפחות

סניף קרית ביאליק



לידי- מר אברהם בר חן – מנהל הסניף באמצעות פקס – 8746639

באמצעות [email protected]

א.נ.



הנדון: משכנתה ע"ש



צר לי להודיע לך שברגע אחד של שיחה הבנתי שכנראה יחס בבנק מזרחי טפחות מקבל רק מי שרוצה משכנתה חדשה .

פניתי אליכם לקבוע פגישה על מנת להבין ולהחליט מה עלי לעשות עם המשכנתה הקיימת בעקבות מהלך של מכירת הבית הנוכחי וקניית בית אחר .

רציתי להחליט האם אני גור ר את המשכנתה או מסלק או מקפיא .

אך לדאבוני התשובה של הפקידה הייתה שלעניין זה עלי לבוא ולחכות בתור .

אולם הבנתי שאם עלי לקבל משכנתה חדשה יקבעו לי פגישה מסודרת .



ובכן הנכם מנסים לשכנע אותי לפתוח חשבון עובר ושב בבנק שלכם עם כל מיני הטבות - אך עם הטבות שכאלה בטח שזה לא יקרה ולא אפנה לזה אפילו דקה של מחשבה .



זמני יקר איני מתכוון לעמוד ולחכות בתור דקות ארוכות ואיני רגיל גם לכך .

בעבר טיפלה בי באופן אישי הגב' גילה צליק שהייתה מנהלת הסניף וכל הסידורים נעשו דרכה .

וזאת בשל הכירות אישית .

איני מבקש שתפנה את זמנך היקר לעניין שפקידה יכולה לעשות .

אך אני מצפה לסדר מסוים לקבוע פגישות כאילו הייתי לקוח מתחיל .



שיחה זו שהייתה עם הפקידה מלמדת שלקוח קיים אינו שווה במיוחד שיש לו אי אלו מחשבות לסילוק המשכנתה ואם כך אז למה בעצם לא להקשות על הלקוח .







העתק – פניות הציבור של בנק מזרחי טפחות



ישראל

ת.ז.

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה