|
|
|
|
|
|
יחס מזלזל |
נושא התלונה: |
יום רביעי 06 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 |
כתובת: |
קרית ביאליק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מצ"ב מכתבי לבנק - טרם נענה
6/5/09
לכבוד
בנק מזרחי טפחות
סניף קרית ביאליק
לידי- מר אברהם בר חן – מנהל הסניף באמצעות פקס – 8746639
באמצעות [email protected]
א.נ.
הנדון: משכנתה ע"ש
צר לי להודיע לך שברגע אחד של שיחה הבנתי שכנראה יחס בבנק מזרחי טפחות מקבל רק מי שרוצה משכנתה חדשה .
פניתי אליכם לקבוע פגישה על מנת להבין ולהחליט מה עלי לעשות עם המשכנתה הקיימת בעקבות מהלך של מכירת הבית הנוכחי וקניית בית אחר .
רציתי להחליט האם אני גור ר את המשכנתה או מסלק או מקפיא .
אך לדאבוני התשובה של הפקידה הייתה שלעניין זה עלי לבוא ולחכות בתור .
אולם הבנתי שאם עלי לקבל משכנתה חדשה יקבעו לי פגישה מסודרת .
ובכן הנכם מנסים לשכנע אותי לפתוח חשבון עובר ושב בבנק שלכם עם כל מיני הטבות - אך עם הטבות שכאלה בטח שזה לא יקרה ולא אפנה לזה אפילו דקה של מחשבה .
זמני יקר איני מתכוון לעמוד ולחכות בתור דקות ארוכות ואיני רגיל גם לכך .
בעבר טיפלה בי באופן אישי הגב' גילה צליק שהייתה מנהלת הסניף וכל הסידורים נעשו דרכה .
וזאת בשל הכירות אישית .
איני מבקש שתפנה את זמנך היקר לעניין שפקידה יכולה לעשות .
אך אני מצפה לסדר מסוים לקבוע פגישות כאילו הייתי לקוח מתחיל .
שיחה זו שהייתה עם הפקידה מלמדת שלקוח קיים אינו שווה במיוחד שיש לו אי אלו מחשבות לסילוק המשכנתה ואם כך אז למה בעצם לא להקשות על הלקוח .
העתק – פניות הציבור של בנק מזרחי טפחות
ישראל
ת.ז.
|
|
|
|
|
|
|
|
בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|