פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עמלת מזרחי בסלולרי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי-שנתיים התקשרו אלי והציעו לי שרות חדש - הודעת סמס בתחילת כל שבוע המדווחת על מצב החשבון. שאלתי - וכמה זה יעלה לי? הנציג החביב בטלפון אמר - שום דבר! שאלתי שוב - וכמה זה יעלה אחרי שבעוד כמה חודשים תחליטו להתחיל לגבות פתאום תשלום בעבור השירות "ותשכחו" להודיע על כך? והנציג החביב שוב ענה - זה לא יקרה, השירות הוא חינמי! בהתאם לכך, הסכמתי להצעה ובמשך חודשים רבים קיבלתי הודעה מדי שבוע. בחודש שעבר, במקרה, בדקתי את הפעולות בחשבון שלי וראיתי שגבו ממני עמלה חדשה "מזרחי בסלולרי" בגובה 5 ש"ח. זאת, כמובן מבלי לשאול ומבלי להודיע על השינוי. התקשרתי מיד לבטל, ואמרו לי אין בעיה, לא תקבל יותר הודעות ולא תשלם. ביקשתי גם החזר, אך לשם כך שלחו אותי לרדוף אחרי סניף הבנק שלי (השארתי הודעה, לא חזרו אלי, וכמובן שויתרתי על המאמץ). החודש להפתעתי שוב גיליתי שגבו ממני את העמלה, אחרי שביקשתי במפורש להפסיק את השירות. בנק המזרחי שוב מוכיח שמדיניות העמלות שלו, אינה חוקית, ומתעמרת בעיקר בחשבונות משקי הבית הקטנים.
+ סוג הנזק :
פיצוי מידי פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה