|
|
|
|
|
|
פנייה חוזרת ונשנית ללא מענה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בנק מיזרחי סניף 053 |
כתובת: |
053 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני ארבעה וחצי חודשים הוגשו מספר בקשות ( הפחתת עמלות לעסק שלי והתייחסות לגובה ריביות, שינוי קרדיט לכרטיס אשראי )בפגישה אצל מנהל הבנק הנוכחי על אף בקשות חוזרות ונשנות שאלות והגשת בקשות שוב ושוב אצל גורמים שונים בסניף חלקם בכירים (בנקאים אישיים ןמנהל תחום העו"ש). עדיין לא נעניתי בתשובה לעומת זאת נעניתי בתשובות של אה כן נכון מצטערים אולי יש תשובה ולא הודיעו לך לא סרור תפני למישהו גבוה יותר וכו..
עדיין לא קיבלתי תשובה ברורה בזמן זה העמלות הן כמובן הגבוהות ביותר כמו גם הריביות המצטברות. למי אוכל לפנות על מנת לקבל התייחסות רטרואקטיבית לנושא זה?
|
עוגמת נפש גם |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|