פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פנייה חוזרת ונשנית ללא מענה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בנק מיזרחי סניף 053 כתובת:
053 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני ארבעה וחצי חודשים הוגשו מספר בקשות ( הפחתת עמלות לעסק שלי והתייחסות לגובה ריביות, שינוי קרדיט לכרטיס אשראי )בפגישה אצל מנהל הבנק הנוכחי על אף בקשות חוזרות ונשנות שאלות והגשת בקשות שוב ושוב אצל גורמים שונים בסניף חלקם בכירים (בנקאים אישיים ןמנהל תחום העו"ש). עדיין לא נעניתי בתשובה לעומת זאת נעניתי בתשובות של אה כן נכון מצטערים אולי יש תשובה ולא הודיעו לך לא סרור תפני למישהו גבוה יותר וכו..
עדיין לא קיבלתי תשובה ברורה בזמן זה העמלות הן כמובן הגבוהות ביותר כמו גם הריביות המצטברות. למי אוכל לפנות על מנת לקבל התייחסות רטרואקטיבית לנושא זה?
עוגמת נפש גם סוג הנזק :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה