פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בבקשת משכנתא נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חשמונאים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.02.2011 פניתי אליכם על מנת להגדיל את המשכנתא הקיימת בבנק – לצורך בניית בית פרטי.
נפגשתי עם נציגת הבנק בלהה. לאחר יום חזרו אליי עם תשובה לגבי הריביות. במהלך היום חזרתי לאותה נציגה וביקשתי לברר 2 דברים –
1. האם ניתן לקבל תנאים יותר טובים שיתחרו בהצעה שקיבלתי מבנק דיסקונט
2. מהם הטפסים הנוספים שאצטרך להעביר לבנק על מנת להגדיל את ההלוואה (ההלוואה הראשונה הוגדרה ללא הגבלת סכום)
היום כמעט שבועיים אחרי – חזרו אליי. וכל זה כדי לומר לי שיש בעיה, לאחר שיחה מאוד קצרה שבה הנציגה שוב לא "שמה לב", חזרנו לעוד איטרציה של בדיקות (את התשובה לריביות קיבלתי לפני כן - ויש לי תחושה רחבה שגם זה לא עלה לדיון, כפי שתבין בהמשך)
יש לי אכזבה רבה מאופי הטיפול בבקשתי, ויותר מכך תסכול רב –
נאמר לנציגה במפורש שאני מעוניין לא לעבור בנק, מעוניין לשלם יותר אך עד גבול מסויים, ואף להעביר את החשבון שלי לטפחות במידה ואקבל תנאים טובים יותר. במקביל ביקשתי לבדוק מה עוד צריך להעביר על מנת לזרז את התהליך. ומה אני מקבל בתמורה – יחס מזלזל, חוסר מענה, וחוסר מקצועיות. כאשר במהלך השבועיים הנ"ל ביקשתי אין ספור פעמים מענה,אם דרך השארת הודעה, או דרך שרון.
מה שנשאר לי לעשות זה פשוט לעבור למתחרים.
צר לי שזהו היחס שאמור לקבל לקוח בבנק שלכם.

עוגמת נפש סוג הנזק :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה