|
|
|
|
|
|
יחס מזלזל |
נושא התלונה: |
יום חמישי 12 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 |
כתובת: |
שלומי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
הייתי בבנק עם בעלי עקב חריגה שהיתה לי בחשבון וניסיתי לדבר עם מישהו שיכול לעזור לי כדי למנוע את החזרת הצ'קים.. המנהל מר דוד לנקרי קרא לי לחדרו וישר אמר לי -שהחשבון שלי בירידה ועקב הגיבנת שיש לי -הוא התכוון לבעלי שישב לידי הם לא יכולים לעזור לי בגלל שבעלי הוא מוגבל בחשבון אחר בנפרד בבנק פועלים. יש לציין שאני לבד בחשבון במזרחי. ובגלל שהוא מוגבל אני לא יכולה לבקש שום דבר עוד ושהוא מספיק עזר לי. הייתי בשוק מהדיבור שלו שבגלל בעלי הוא לא מוכן לעזור לי . הוא אמר לי שמה שהבן זוג עושה זה משפיע על בת זוגתו ושאני גם שותפה לזה... קמתי בעצבים ואמרתי לו שאני יתלונן עליו ויעזוב את הבנק. הוא ענה לי- בבקשה, אין לי בעיה ובפנים החזיר לי את הצ'קים במחשבו באותו הרגע.
מה דעתכם על זה? יש לו עילה לבטל אותי ככה בגלל מוגבלות של בעלי בחשבון אחר????
יחס משפיל ומזלזל ואני לא אשתוק על זה...חוצפה
זה כמובן ממש בקיצור מה שארע יש עוד המון דברים שנאמרו ונשלחו בפקס לפניות הציבור של הבנק.
תודה רבה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התנצלות באופן אישי.וכל דבר אחר שאפשר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|