פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ויחס משפיל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
469 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תלונה חמורה על יחס משפיל ומזלזל של סניף מזרחי טפחות 469 תל אביב-יפו

שלום רב

ברצויי להעלות תלונה מאוד חמורה על יחס משפיל ומזלזל של סניף מזרחי טפחות סניף סלמה .
בתאריך ה 03.08.2011 פניתי בשיחה טלפונית לסניף סלמה 469 תל אביב.
בקשתי הייתה לפריסת תשלומים של ההלוואות בחשבון וללא כל אשראי נוסף , ובשיחתי עם ״מנהלת חנה רוקח ״ הסבירה כי זה לא מאושר הסברתי כי אני אדם אחראי ומסור וחוסך ואכפת לי מהתנהלות החשבון שלי. אך כרגע אני נמצע בתקופה קשה ללא כל תמיכה מצד ג׳ הסבירה לי כי זה לא אפשרי הגבתי כי מעולם לא היו לי בעיות או חריגות בחשבון. נעניתי תגובה שזה לא מעניין אותה ואף בניסיוני להסביר כי זה ימנע לי בעיות בעתיד ואני לא מעוניין בכך. עדיין נעניתי בשלילה והתחילה להרים עליי את כולה ואף לצעוק ואמרה שהיא לא מאשרת. ואם התשובה שלה לא מוצאת חן בעניי אני יכול לסגור את החשבון בסניף ולעבור לבנק אחר ( ככה אתה מוותרים על לקוחות ? כנראה שזה נוהל בבנק מזרחי) , עניתי בתגובה שלפני חצי שנה פניתי אליה בבקשה לעבור לסניף/בנק אחר, ענתה לי בשלילה ואמרה שאנחנו פה בשבילך ונעזור לך. עניתי לה בתגובה שאני לא מרוצה מהיחס והתנהלות הסניף ומעוניין לעזוב אמרה והבטיחה שתהיה תמיכה ועזרה מצד הסניף והוא תמיד לרשותי , איפה זה היום אמרתי לה ? את מבינה היום למה התכוונתי לפני חצי שנה ? איך עכשיו יש לי את היכולת לעבור לבנק אחר אומרת עדיין שזה לא מעניין אותה ! , עניתי ובקשתי לשוחח טלפונית / לקבוע פגישה מסודרת עם מנהלת הסניף אמרה שהמנהלת לא מעוניינת לשוחח איתי ואף לא לפגוש אותי , עניתי מחובתה בתור מנהלת סניף בנק ועובדת עם ציבור לפגוש או לשוחח עם כל לקוח המעוניין בכך , ענתה בשלילי ולא נתנה לי לשוחח או קבעה לי פגישה עם גורם בכיר מעלייה , וכשבקשתי ממנה את הטלפון / פקס / המייל של מחלקת פניות הציבור אמרה כי לא יודעת ואני יכול לחפש באינטרנט, אמרתי לה בפעם האחרונה ואף התחננתי בבקשה תעזרי לי ואמרתי לה כל תקופתי כלקוח שלכם לא היו לי מעולם בעיות בחשבון , חריגה , החזרים , וכ׳ד , אמרה כי לא מעוניינת וניתקה לי את הטלפון. אני היום פונה אליכם האם זה נשמע הגיוני ? האם זה היחס שלקוח נאמן צריך לקבל ? האם אני אדם שלא יכול להיכנס לבעיות כלכליות כמו כל אזרח ? אתם כגוף חזק לא יכול לבוא לקראת לקוח שלכם לעזרה כשצריך ולא רק בתקופות שיש לו כסף ? אני עובד בשוק בתקשורת והטלוויזיה ואדאג שכל אזרח במדינת ישראל יראת וישמע את תלונתי . וממתין לתגובתכם וטיפולכם בנושא ,
עוגמת נפש סוג הנזק :
יחס הולם לבן אדם - עזרה פתרון נדרש :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה