פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עמלות בסכומיי עתק של בנק מזרחי טפחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בן אליעזר 56 ר"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
שמי רוני מי-טל ,ת.ז 024088601,
מזה כ5 שנים אני מנהלת את חשבוני בבנק מזרחי טפחות ,הכנסותיי כאם חד הורית לשניי ילדים היא בין 12,000 ש"ח ל 15,000 ש"ח ,לפניי כחודשיים חרגתי בחשבוני ב 800 ש"ח בלבד ,היות וההנהלה החליטה "ללמד אותי איך להתנהל" החזיר לי הבנק שקים בגין אכ"מ ובכך הגביל אותי ,לא דיי בכך שההגבלה "הרסה " לי את החיים אני אם לילדה נכה 100% ואני זקוקה לחשבון נורמלי ללא הגבלה ,כך אני יכולה להגיע להסדרים עם אני חייבת כסף למישו ,יש הפשרות לפרוס בשקים תשלומים שונים ועוד,אני לא אבכה על חלב שנישפך מה שעשו לי נעשה ,אבל שפניתי לבנקאי שלי שלפחות יעשו לי הנחה בעמלת השקים החוזרים (65 ש"ח לשק )וגם עליי לתת עוד עמלה לבעל החוב שלו חזר השק ,יוצא שפעמים רבות העמלות היו זהות לסכום השק ,הבנקאי סרב לי בטענה כי מנהל הסניף והמחוז לא נותנים לו אישוא ,בעוד אני יודעת על לפחות משניי לקוחות שקיבלו הנחה של 50 % על עמלות שקים החוזרים ,אין לי כסף מיותר כאם המפרנסת בד את ילדיי ועוד סועדת ילדה חולה (בטרשת נפוצה )לשלם לבנק מזרחי טפחות מעל 3000 ש"ח עמלות ,
אני רוצה לציין שלא אשקוט עד אשר אקבל את השרות כפי שרבים בבנק מקבלים אותו ,הכוונה להנחות בעמלות שקים חוזרים ,כסף זה לא גודל על העצים ,בוודאי לא שלי ,
מצפה לתשובה מהירה
בכבוד רב
רוני מי-טל
כספי סוג הנזק :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה