פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקשורת בין הלקוח למנהלת הסניף וסגן הסניף נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
411 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי חשבון פרטי ועסקי של בעלי בסניף 411 בחולון במשך כמעט 3 שנים
אני ובעלי לקוחות אמיינים תמיד כשאנחנו חורגים בחשבון, אנחנו דואגים ומבטיחים לבוא ולהפקיד כסף , יש ברשותי פקדונות ע"ס כמעט 60000 ש"ח שכל הכסף שלי משועבד לטובת הבנק, זאת אומרת שיש ברשות הבנק' הבטחונות לטובתם, כך שאני לא יכולה לגעת בכסף. במשך 3 חודשים האחרונים, ההתנהלות מול סגן מנהל - סמי ומנהלת הסניף מול הלקוח תקשורת כושלת, כולמר שהפקיד צבי מתקשר להגיד על החריגה אנחנו מיידעים אותו שאנחנו נבוא להפקיד כסף, ברוב המקרים סמי סגן המנהל לא מאשר לחכות ואז מחזירים או הו"ק או צ'ק, אפילו קרה מקרה שבאותו יום שהוא החזיר צ'ק הופקד במסוף כסף שעדיין לא ראו, יום למחרת בעלי מאוד כעס והגיע לסניף בצעקות שאפילו הפקיד בבנק צבי אמר אני מצטטת "אני מבין אותכם אני אפילו ראיתי לסמי שהופקד כסף ושעשינו טעות שהחזרנו להם", אני תמיד הייתי לקוחה של בנק פועלים בחיים לא קרה לי מקרה כזה, שהסניף נותן לך להרגיש כאילו עושים לך דווקה, אני אמא ל-3 ילדים קטנים , אני ובעלי נלחמים תמיד להפקיד כסף, יש מקרים שבאותו רגע איי אפשר להגיע מסיבה זו או אחרת, אבל במקרה פה זה פשוט בכוונה, ללכת ראש בראש איתנו, היו מקרים שבהם הבנק כן הלך לקראתנו, אבל רוב המקרים זה פשוט זוועה, אני בבית בוכה, כי אני עובדת עצות מהסניף הנ"ל ואל ההתנהלות שלו מולנו. אני אישית כבר הרמתי ידיים, אתם מפרסמים כל כך הרבה על בנק מזרחי טפחות, ואל השרות שבין הסניף ללקוח, בסניף הנ"ל אין תקשורת, אני לא יודעת איך שמים סגן מנהל, ומנהלת בסניף הנ"ל לנהל סניף , מבחינתי שרות אל הפנים. ועוד דבר נוסף לפני חודש בעלי עשה מילואים הוא משרת רחוק, כשהייתה חריגה, בעלי עדכן שיחכו הוא במילואים יבוא ויפקיד יקח כסף מלקוחות ויפקיד, אבל כל מה שנאמר נכנס כמו שייצא, ביום האחרון של המילואים בעלי הגיע עצבני לסניף, מנהלת הסניף בשיא חוצפתה אמרה לבעלי תראה לי שעשיתה מילואים, הבנאדם מגיע עם מדים, מה מחשבה לעצמה שהוא יתחפש, אפילו אין אימון מול הלקוח, בעלי פשוט נדהם ממנה , ואמר לה את לא מתביישת להגיד כזה דבר, וייצא משם. רק לידעתכם כך הסניף עובד חוסר אימון בין הלקוח למנהל. אני ממש כועסת, אני לא רוצה יותר להתנהל מולם אני חושבת שאתם צריכים לבדוק את העניין ולהתחיל להוציא אותם מהסניף, אתם פשוט תפסידו לקוחה, שרות כזה בחיים שלי לא קבלתי. ודבר אחרון שקרה בימים האחרונים, הייתי בחריגה בחשבון הבנק שלי, רק יום למחרת בעלי הפקיד לי כסף, בשיא חוצפתם החזירו לי הו"ק של קופת חולים מכבי ע"ס 265 ש"ח אבל לגבות עמלת החזרה 195 ש"ח כן עבר בחשבון העוש שלי. אני חייבת את עזרתכם אני לא מעוניינת להתנהל מולם, אני ובעלי מאוד עייפים מהם, אני אפילו כבר לא מגיעה להסניף הכל בהתכתבות מול הפקיד שלי, שגם עושה טובה עד שמחזיר תשובה לוקח הרבה זמן.
מרוב שאני עצבנית יש דבר נוסף יש ברשותי כרטיס אשראי ויזה וישרכרט דרך הבנק, בלי שום ידיעה ללקוח, הם קיצרו את מסגרת האשראי, כשהלכתי לעשות קניות ונסיתי להעביר כרטיס אשראי, נאמר לי שהכרטיס לא עובר, פשוט חוצפה אני מתקשרת לחברת האשראי ושם נאמר לי שהקטינו לי את מסגרת האשראי, בלי ידעתי, בושה לכם, הייתי נבוכה מול הסופר שעשיתי קניות. פשוט התביישתי, אני חייבת לאן זה עוד יוביל, כסף בטחונות יש להם, מה הם עוד רוצים שאני יתמוטט ולא יחייה יש לי 3 בנות בבית. הרגשה שלי שלי ושל בעלי זה פשוט ללכת ראש ראש איתנו ולעשות לנו בכוונה, אני יודעת שסגן המנהל והמנהלת מהתחלה לא אהבו את בעלי וסמנו אותו, ומאז עושים בכוונה, זה כמובן הרגשה שלנו.
אני חייבת את התערבותכם, אל ההתנהלות שיש בסניף הזה, גם סמי סגן המנהל לא יודע לדבר ללקוחות פשוט צורח, בהרבה מקרים שמעתי אותו מדבר בצורה לא יפה ללקוחות.
אני חייבת לציין שנאנחו לא לקוחות בעייתים כשצריך אנחנו באחת מפקדים, אנחנו לא מבטחים סתם.
במיוחד נזק נפשי לי ולבעלי סוג הנזק :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה