|
|
|
|
|
|
חשבון עו"ש |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אלנבי 113 ת"א |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני כותבת בשם בתי..חזרנו לישראל בדצמ 2009 כי בני הצעיר ביקש להתגייס. כתושבים חוזרים פתחו בני ובתי חשבונות בבנק הוירטואלי - "היברידי"של בנק מזרחי. לפני 4 חודשים יידעתי את הבנק בגניבת צ'קים שהיו חתומים של בתי והגשנו על כך תלונה במישטרה ואכן הצ'קים הוחזרו טכנית בסכומים לא הגיוניים שנראה שלא נכתבו ע"י בתי מנהל הבנק נזכר ב 4 הצק'ים האחרונים שעשה טעות וכולם היו צריכים לחזור אכ"מ הגעתי אליו לבנק הראיתי את התלונות מהמישטרה והוא בשלו מתוך 14 צ'קים 4 הוחזרו אכ"מ מאותה סידרה גנובה והטענה היתה "טעינו" כולם היו צריכים לחזור אכ"מ". הרגשתי היתה שהם עושים לנו דווקא. אני רוצה לציין שהחשבון הזה עבד ללא מיסגרת וללא יתרת חובה נכנסה שם משכורת מדי חודש
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיסירו את ההגבלה על החשבון.. מדוע חלק מהצ'קים הוחזרו טכנית וחלקם אכ"מ כשכולם רשומים באותה תלונה? |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|