|
|
|
|
|
|
שרשרת טעויות -ביטול כל כרטיסי האשראי וחוסר התייחסות. |
נושא התלונה: |
יום רביעי 22 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 |
כתובת: |
חפץ חיים פ"ת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ברשותנו (אני ובעלי 2 כרטסי אשראי) על אותו חשבון
1.בעלי ביקש לבטל את הכרטיס שלו!!! ביטלו את שלו וגם את שלי
והנפיקו לו כרטיס חדש
2.ב22.2 אני מגלה לתדהמתי שהכרטיס שלי מבוטל -נאמר לי בשלוות נפש -טעות מהסניף!! נפצה אותך בפטור לשנה מעלמת הכרטיס
3.ב22.2 בצהריים בעלי עורך קניות עם הכרטיס החדש!! שהונפק לו-להמשך
תדהמתנו הכרטיס לא עובד .למה??? מברור עולה כי גם הוא בוטל!!!
למה? שוב טעות!!!!!
נשארנו ללא כרטיסים למשיכה ותשלום בתשלומים .מהבנק יזמינוווו את הכרטיסים
כשאני מבקשת לחזור אלי דרך צוות הסניף -לא חוזרים ("כי כנראה עסוקים")
נגרמה לנו עוגמת נפש ואין התייחסות הולמת וטיפול מיידי עקב טעויות השרשרת
של הסניף
כרגע אני מחכה לכרטיס החדש שבקשתי שליח להביאו אלי.
|
כספי וחוסר התיחסות |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|