פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרשרת טעויות -ביטול כל כרטיסי האשראי וחוסר התייחסות. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
חפץ חיים פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותנו (אני ובעלי 2 כרטסי אשראי) על אותו חשבון
1.בעלי ביקש לבטל את הכרטיס שלו!!! ביטלו את שלו וגם את שלי
והנפיקו לו כרטיס חדש
2.ב22.2 אני מגלה לתדהמתי שהכרטיס שלי מבוטל -נאמר לי בשלוות נפש -טעות מהסניף!! נפצה אותך בפטור לשנה מעלמת הכרטיס

3.ב22.2 בצהריים בעלי עורך קניות עם הכרטיס החדש!! שהונפק לו-להמשך
תדהמתנו הכרטיס לא עובד .למה??? מברור עולה כי גם הוא בוטל!!!
למה? שוב טעות!!!!!

נשארנו ללא כרטיסים למשיכה ותשלום בתשלומים .מהבנק יזמינוווו את הכרטיסים
כשאני מבקשת לחזור אלי דרך צוות הסניף -לא חוזרים ("כי כנראה עסוקים")
נגרמה לנו עוגמת נפש ואין התייחסות הולמת וטיפול מיידי עקב טעויות השרשרת
של הסניף
כרגע אני מחכה לכרטיס החדש שבקשתי שליח להביאו אלי.
כספי וחוסר התיחסות סוג הנזק :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה