פרטי התלונה

תלונות בנק מזרחי טפחות

תלונות בנקים

תלונות בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק מזרחי טפחותשעות פתיחה בנק מזרחי טפחות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצוענות,זילזול בלקוח,חוסר אחראיות. נושא התלונה:
רוזנבאום אולגה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 כתובת:
תיאור הבעיה:
זה כבר תלונה שניה שלי לאותו הנושא.יש לי חשבון בבנק מזרחי,שממנו אני משלמת הלוואה על המכונית שלי.פעם הראשונה בנק מזרחי פנה אליי בצורה לא מקצועית וברוטלית עם התענה שנוצר לי חוב בחשבון.ביררתי עניין עם פקידה בסניפ 455שנקרא חפץ חיים.והצבר שעובדי בנק עשו טעות בחישוב ריבית.מייה התנצלה בפני ובקשה אישור לכסות את החוב בכמה תשלומים.עשיתי את זה.אחר כך קיבלתי מכתב ממנהל הסניף עם התנצלות גם ואפילו פיצוי-כרטיס מועדון של חנות ספרים סטמצקי.ועכשיו שוב התחיל אותו סיפור!!!הבנק שוב מטריד אותי במכתבים ושוב מאיים עלי במשפט.מנהל הסניף דיבר איתי והפתיח לפטור הבעיה למרות שהוא בכלל לא זוכר מי אני ואיך הוא והסניף שלו התנצלו בפניי!!!יחס אישי וחם מאוד!אז אני לא מתפלאה מהתנהגות של הפקידים שלא שמים לב על הלקוח עם המנהל כזה!אבל עדיין הבעיה שנוצרה על ידי עבודה לא מקצועית של הסניף לא נפטרה.בנק מזרחי כל הזמן מפרסם את עצמו כבנק עור לאוכלוסיה.אני בהחלט פונה לעיתונאות ואפרסם איך הבנק הזה באמת דואג ללקוח שלו.דרך אגב מנהל סניף מר אמיר יעקובוביץ דיבר איתי מרוב שהוא לא זכר כלום,בצורה מאוד לא יפה,כאילו אני אשמה שהסניף שלו לא עובד טוב והוא עצמו חותם על המכתבים בלי לדעת מה התוכן.אני בטוחה,שיחס כזה לא יכול להיות.זה משפיל את אזרח ומלמד שכל הפרסומת הן שקר.אין לי מילים לתאר את עגומת נפשי ואני בטוחה שלבנק מזרחי יש הרבה לקוחות,שהיו מצטרפים אלי!ועכשיו לרדיאו וטלוויזיה,שבמקביל לכפיר המדומה של בנק מזרחי יהיה קול של לקוח המושפל של אותו בנק!!!
כספיונפשי. סוג הנזק :

בנק מזרחי טפחות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה