זמן המתנה ממושך ללא הצדקה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 28 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בית בנק המזרחי, רח' ז'בוטינסקי 7, רמת-גן, ת.ד. 3450, מיקוד 52136 |
כתובת: |
סניף בן יהודה, צמוד לבית אלעל |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב:
אני עובדת של חברת ישראייר, עובדי חברת ישראייר נאלצים פעמים רבות להשתמש בשירותי סניף הבנק העסקי של החברה אשר שוכן ממול לבית ישראייר. בכל פעם שאחד מעובדי החברה חוזר משם הוא מתלונן.
אתמול הייתי שם בעצמי וחוויתי על בשרי אי סדר, לקוחות זועמים על כמות זמן המתנה בלתי נסבלת, מנהל שלא הצליח להרגיע את הלקוחות, סך הכל 2 פקידות שמבצעות פעולות כגון הפקדה/משיכה של חברות עסקיות (כאשר טיפול בלקוח עסקי שצריך לבצע משיכות/הפקדות אורך בממוצע 45 דקות ללקוח אחד!!!).
נאלצתי להמתין בסביבות השעה (וגם אז אחד הלקוחות שהמתין פשוט וויתר לי כי הייתה לי פעולה שלוקחת בדיוק 5 דקות), אוזלת היד של הבנק מקוממת מאוד!!! כך לא נותנים שירות.
אשמח להתייחסות!
|
להוסיף עוד פקידות שיבצעו פעולות עבור לקוחות עסקיים, צמצום זמני המתנה בייחוד בצהריים!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|