פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונות חוזרות על חוסר קליטה נושא התלונה:
גרשון אבי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי שלושה מכשירים של חברת מירס
קיימת בעיית קליטה במשרדי (בביתי) דבר המונע ממני קבלת והוצאת שיחות של עבודה ואף פרטיות.
בפניות חוזרות ונשנות אל חברת מירס בטענה על העדר קליטה באופן כמעט קבוע קיבלתי תשובה כי הפתרון הוא להתקין אנטנה (מגבר) בתוך ביתי!!!
בהמשך לפתרון המוצע ביקשתי אישור בכתב מטעם משרד התקשורת ו/או משרד הבריאות המאשר שאין סכנה כלל וכלל בהתקנת האנטנה, נאמר לי שאינכם יכולים להמציא לי את האישור המבוקש, יתרה מכך כשנשאלה נציגת השירות אם הייתה מוכנה שיתקינו לה אנטנה (מגבר) בביתה תשובתה הייתה לא!!!
ואם נציגה מטעמכם שעובדת בחברתכם אינה מוכנה לאנטנה בביתה בטח ובטח שאני לא מוכן!

בהמשך פניתי למחלקת פניות הציבור בפקס והם חזרו אלי וביקשו שאתן למנהל תיק הלקוח לנסות שוב לטפל בעניין לאחר שהסכמתי נפגשתי עם מנהל תיק הלקוח שלי ועם ניסן מנהל מרחב ירושלים הפיתרון שניתן אז היה שאולי אחליף מכשיר לתקופת ניסיון של שבוע לאחר כשבוע נוכחנו לדעת שהבעיה אפילו לא קרובה לפיתרון והמצב נישאר כמו שהיה (חשוב לציין שגם מנהל הלקוחות לא הצליח להשיג אותי במירס ואף התנתקה השיחה ביננו כמה פעמים).
לאחר החזרת המכשיר פניתי טלפונית למשרדי מירס ושם ניסתה לעזור לי הפקידה היא שמעה את השתלשלות העיניינים ואמרה שתנסה לעזור, למחרת אכן חזר אליי מנהל המיגזר העיסקי של מירס בשם פיני והוא הבטיח גם שינסה לעזור הוא העלה איזה פתרון שקשור במכשיר הבזק הוא אמר שיבדוק זאת אך מאז עברו 3 שבועות ולא חזר אליי אף אחד. עצוב שכך נוהג מנהל המיגזר העיסקי
חשוב לציין שבדרך הוצע לי גם פיתרון "עקוב אחריי" לבזק על חשבונם מה שלא מתאים מכיוון שאצטרך כל היום לרדוף אחרי הטלפון ולדאוג לבטל את השירות כשאני יוצא ולהחזיר אותו כשאני חוזר.

בדרישה להתנתק נתקלתי כל פעם באותה תשובה תשלם כ5000- ש"ח ותנותק
מכיוון שאני לא מקבל שירות ממירס כבר כ8 חודשים אבקש להתנתק ללא חיוב בהקדם האפשרי על מנת שאוכל לעבור לרשת סלולרית אחרת

כידוע חברה הרוכשת מכשירים, זה לצורך קבלת והוצאת שיחות כיום אין המכשירים של חברת מירס מספקים לי את הצורך ואף מזיקים לחברה שלי.
ניתוק מיידי מחברת מירס ללא חיוב פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת , פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה