פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות קליטה חוזרות ונשנות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה הצטרפתי לרשת מירס בעקבות הצטרפות בעלי לחברה.
אני עובדת בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים וגרה בסמוך.
לאחר הצטרפותי לחברה גיליתי שבמרבית שעות היום מכשיר הטלפון במצב של "אין שירות" בגלל בעיות קליטה.
הבעיה קיימת גם במקום עבודתי וגם בביתי.
לאחר שפניתי לחברה והצגתי את הבעיה, נאמר לי שאין פתרון בטווח הקצר והרשת עובדת על שיפור התשתית.
ביקשתי בנימוס, מאחר והחברה לא עומדת בהתחיבותה לספק לי את זכותי המינימלית - שימוש במכשיר, שישחררו אותי מהתחייבותי לתשלום עבור המכשיר ונפרד כידידים.
מאז ועד היום אני מקבלת פעם בכמה ימים שיחת טלפון מנציג זה או אחר, שלכולם אותה תשובה בניסוחים שונים - אי אפשר להפרד מאיתנו ללא תשלום קנס.
למרות שאני מסבירה שמכשיר הטלפון הוא שווה ערך למשקולת עבורי מאחר ובמרבית שעות היום הוא ללא קליטה, טענותי נופלות על אוזניים ערלות.
נראה לי שהפיתרון היחיד שנשאר לי הוא פנייה לבית דין לתביעות קטנות
שחרור מהתחייבות פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה