פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
רון רוני שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי מנוי בחברת מירס בקו הטלפון 057-2********7, לאחר שמכשירי אבד (לפני שנתיים בערך, התקשרתי וביקשתי לבטל את הקו ולסגור את החשבון.
לאחרונה הסתבר לי שהחברה ממשיכה לחייב אותי בסכומים ניכרים ולא ביצעה את בקשתי לבטל את המינוי. בתאריך 28/11/2013 שוחחתי עם נציגה של החברה ודרשתי לבטל לאלתר את המינוי ולהחזיר לי את הכספים שגבו ממני מאז ביקשתי להתנתק. כמו כן, ביקשתי לקבל פירוט מתי בוצעה השיחה האחרונה מהקו שהיה ברשותי כדי לוודא מהו התאריך שבו ביקשתי לבטל את המינוי.
כל פניותי נותרו ללא התייחסות למרות שהבטיחו לבדוק ולחזור אלי.
בושה!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי הולם פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה