פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שלא אמורים להיות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כבר מספר חודשים שחברת מירס מחייבת אותי על שירות של דואר אלקטרוני אשר נרשמתי אליו בעבר וניתקתי את השירות. כבר חודשיים אני בשיחות עם שירות הלקוחות וכל פעם נאמר לי שהטעות תוקנה ולא יהיה יותר חיוב בגין השירות. להפתעתי החודש הגיע לי חשבון ולא רק שממשיכים לחייב אותי על השירות אלא הוסיפו לי עוד חיובים של שירותים של ניווט קולי, נתיבי איילון בנוסף לדואר האלקטרוני. אני כבר חודש לא משתמש במכשירים של מירס ולכן אין לי מושג מאיפה באו החיובים האלה. יש לי שלושה מכשירים ואני לא משתמש בהם כלל!
עוגמת נפש, עלבון ו סוג הנזק :
זיכוי מיידי של כל השירותים ופיצוי על עוגמת הנפש אש פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה