פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב שלא ידעתי שקיים נושא התלונה:
ספיר הדס שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תוצרת 3, תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת הוט מובייל שלום!,
אתמול התקשרתי למוקד המכירות שלכם כדי לשנות מסלול למנוי שנמצא ברשותי, לאחר כמה רגעים הודיעה לי נציגת המכירות כי קיים לי חוב בחברתכם והפנתה אותי למוקד השירות...
בשנייה הזאת החלה מסכת עינויים קשה , חיכיתי כ 20 דקות על הקו .. דיברתי עם כ 3 נציגות שונות שאף אחת מהן לא הבינה מה אני רוצה ממנה ודאגה להבהיר לי שלא קיים שום חוב...
חזרתי שוב למוקד המכירות והם לא הסכימו לתת לי מידע והעבירו אותי למוקד השירות .. בשיחה עם הנציגה הרביעית נאמר לי אחרי הרבה תחינות ונסיונות לקבל מידע כי החוב שייך לרשת מירס ..וכי היא לא יכולה לעזור לי.. נכנסתי לאינטרנט הקשתי מירס ולמרבה הפלא הגעתי שוב למוקד השירות של חברת הוט מובייל בפעם החמישי, שוב 20 דקות המתנה והגעתי לאותו מוקד... הנציגה ה-5 הסבירה לי שהיא לא יכולה לעזור לי והיא מעבירה אותי לחברת מירס כששאלתי מה המס' של חברת מירס נאמר לי כי אין להם מספר ורק דרך המוקד של הוט ניתם להגיע אליהם!!! עד כאן 5 נציגים שונים למעלה משעה המתנה בנתבים וחשבתי שהסאגה תסתיים .. הגעתי לנציג מירס והפלא ופלא גם הוא לא יכל להגיד לי מה החוב שקיים לי .. מסתבר שאני בטיפול משפטי!!!!!! (מעולם לא קיבלתי התראה, מכתב או הודעה שקיים לי חוב) הגעתי למשרד עו"ד וייס שמטפל בחובות משפטיים ענתה לי נציגה בשם מעין שגם לא ידעה לתת לי מידע לגבי סכום החוב... חברת הוט מובייל/מירס או איך שלא קוראים לעצמכם , זוהי תעודת עניות לחברה שלכם שללקוח קיים חוב שהוא לא מודע אליו וגם שהוא מנסה לקבל מידע לגביו הוא עובר מסע עינויים קשה!!.. אני כמובן היום אתנייד מכל שירות ששייך אליכם ואעדכן את הפוסט בכל קבוצת פייסבוק שאני שייכת אלייה.. אני מקווה שמישהו מכם יחזור אליי ויאמר לי סוף סוף מהו החוב המסתורי שיש לי ...
בזבוז זמו סוג הנזק :
שיצרו עימי קשר יאמרו לי מה סכום החוב וכמובן שלא אשלם ריבית על חוב שלא ידעתי שקיים פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה