פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות כיסוי במשך שבועיים מיד לאחר רכישת מכשירים והצטרפות כלקוח חדש נושא התלונה:
פרל מרום שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏06 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי של חברת מירס במשך כשבועיים.
אני בעל עסק שמרוויח את רוב לחמי מהטלפון הנייד.
מזה שבועיים שיש ברשותי מספר מכשירים, אין באפשרותי ליצור קשר עם העולם החיצון ואין באפשרותי לקבל שיחות מהעולם החיצון - בכל אזורי הארץ.
אני גר ברמת הגולן, כמו כן עובד באזור חיפה והמרכז. משך שבוע הייתי באזור הדרום
היינו באר שבע וצאלים ובכל נקודה אותה ציינתי כאן, אני נמצא במצב של "אין שירות" בכל כמה דקות. מלבד מספר שיחות במערכת הקשר, ושיחות בודדות טלפוניות אין באפשרותי לנצל את המכשיר.
התלונה היא דווקא על מוקדי השירות המרובים של חברת מירס - אותם אין אפשרות להשיג בצורה נאותה - תמיד מבטיחים שיחזרו אליי (מחלקת כיסויים תוך שבועיים, מחלקת קשרי לקוחות תוך 48 שעות) וכמובן שהבטחות לחוד ומעשים ...טוב כשהם יתקשרו אעדכן.
כמו כן הייתי צריך לאחר ביטול עיסקה עם סלקום, לחזור ולחדש אותה - דבר שגרר גם כסף וגם עלבון אישי.
מה עושים?
ו סוג הנזק :
ביטול עסקה אבל מה לעשות שלא חוזרים אליי? פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה