פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להתנתק מרשת מירס נושא התלונה:
אפרת ליאור שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏04 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
לוד אזור התעשייה כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי 3 מכשירי i870 שאמורים להיות הכי טובים ברשת אז קודם כל המכשיר הזה לא שווה כלום וגם הבטיחו לי זיכוי של 40 שח כנגד הצגת חשבונית וכשהבאתי את החשבוניות הנציגה אמרה לי שהיא טעתה וזה רק 35 ושאני יוותר "ולא יהיה ילד קטן" כדבריה כשהתקשרתי למוקד ביום למחרת ובקשתי לבטל את העיסקה אז אמרו לי שצריך להעביר אותי למנהל אזור שחזר אלי אם בעייה אחרת בכלל ובקיצור עד היום אני ממתין שמישהו כבר יבטל לי את העיסקה וכל הזמן מעבירים אותי מאחד לשני וזה לא הכל יש לי עוד הרבה בעיות איתם ותלונות על הנציגה שמכרה לי את המכשירים אחרי שהיא העבירה את כרטיס האשראי היחס שלה ניהיה שונה היא דיברה באמצע אם אנשים אחרים ונתנה לי להתייבש שם וככה גם כשדיברתי איתה בטלפון אתמול בקיצר רק מעבירים מאחד לשני ובסוף יגידו לי שעבר הזמן ואין מה לעשות
בזבוז כסף ורמאות לשמה סוג הנזק :
אני פשוט רוצה לבטל את עיסקה וזהו.... פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה