פרטי התלונה

תלונות Mirs (מירס)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי סרק נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני דקות אספתי את החשבונית החודשית שהופקה בתאריך 20/06/06. לתדהמתי גיליתי כי אני מוסיף להיות מחוייב בעבור שירות "מכמונות מהירות" שאותו ביקשתי לבטל בפעם הראשונה, לפני כ - 4 חודשים ובפעם האחרונה לפני כחודש וחצי. כלומר מזה 4 חודשים אני מחוייב ב כ - 40 ש"ח שאני לא אמור לשלם.
בשיחותי עם שירות הלקוחות טוענים כל פעאם שהם מסירים את השירות אך
בפועל... מאומה.
בנוסף, בחצי השנה האחרונה אנו ורבים אחרים מלקוחות מירס, סובלים מקליטה משובשת, ניתוקי שיחות, והעדר זמינות למרות שהמכשיר מראה קליטה. תשובת מירס משך כל התקופה היא שבתוך 3 חודשים בעיות הקליטה תיפתרנה. בפועל כאמור חלפה כך חצי שנה, בה כל לקוחותיה משלמים יותר (כששיחה מתנתקת לרוב מחייגים שוב)ומקבלים למעשה שירות פגום בעבור התשלום לחברה.
כספי בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
להסיר את השירות מהמספרים שברשותי לאלתר ולזכות אותי פתרון נדרש :

Mirs (מירס) שירות לקוחות

, תגובה:
איילת ,מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוח טופלה מולו במישרין. אנו מודים ללקוח ולכם על הפנייה ופועלים תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה